Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Zachęcam do zapoznania się z dyskusją w linku.Piękne przykłady prób ośmieszenia tematu,jak i biblijne dowody wskazujące na znajomość zagadnienia przez starożytnych Kohenów.

Posted by zenobiusz w dniu 16 Czerwiec 2012


Zachęcam do zapoznania się z dyskusją w linku.Piękne przykłady prób ośmieszenia tematu,jak i biblijne dowody wskazujące na znajomość zagadnienia przez starożytnych Kohenów.

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1895098/pg1?regp=bm9fMTMzOTgwNDUyMA==

Kiedy pierwszy raz usłyszałem o orgonu, byłem bardzo sceptyczny co było i co może zrobić. orgone natknął się na mnie jak jakiś niewymiernych Looney energii fantasy, niektóre rzeczy fantazji, że to strata pieniędzy i czasu w podejmowaniu.Gdy miałem przeczytać, że odparli demony, pomyślałem: „Tak dobrze! Prawdopodobnie przyciąga je!” Kiedy czytam, że uchyliła ich skutki ELF i Gwen wieże, te ogromne wież telefonii komórkowej, pomyślałem: „Hmmmm, jak wiem to nie AIDE te wieże? ” Kiedy czytam, że orgone sprzedawany jest przez ludzi w sieci, pomyślałem: „Co to dobry sposób na ludzi, oszustwa, które są łatwowierni wystarczy wierzyć te rzeczy naprawdę” działa „.” No, jak ja więcej badań, odkryłem, że byłem w błędzie, bardzo źle. Przede wszystkim, gdy jeden patrzy orgonu, może jedna zobaczyć muffin wielkości kawałków pracy. Te rzeczy nie są nazywane orgonu lub orgones. Nazwa dla tych generatorów orgonu jest Orgonite.energii orgonu został odnaleziony przez Wilhelma Reicha, w 1930 roku, z jego badań nad rakiem i bions. Zbudował własne orgonu akumulator i własne Buster Cloud. Powiedział, że orgone było znaleźć wszędzie w życiu, wszędzie i że pewne rzeczy emitowane Martwego orgonu (DOR) oraz, że energia orgonu przekształca ten DOR w Por, orgonu Pozytywny. Nazwał orgone „siły życiowej” energii, jak Chi, i że ta energia jest wszystko przenika, jak już wspomniałem. FDA spalone Rzeszy książki i swoje badania, a Reich znalazł się śmierci w więzieniu na atak serca. Może tam zamordowani? Jego akumulatory wyleczyć niektórych form raka, jak postulował, że rak został spowodowany przez seksualnej represji i rzeczywiście, nazwał orgonu orgonu powodu orgazmu organizmu. Jego akumulatory mogą sprawić, że ludzie mają orgazm iw wiadomościach jego akumulatory były nazywane „szalone pudła seksu.” Kilka lat później, inny facet, którego nazwiska nie pamiętam „znakiem towarowym” w orgonite nazwę, która była żywica / utwardzacz rozwiązanie z wiórów metalowych w jej wnętrzu. To był generator orgonu, a po to człowiek stworzył orgonite, ci ludzie o nazwie Don i Caroll Croft postanowił umieścić kryształy kwarcu wewnątrz orgonite, aby nadać mu dodatkowy zastrzyk mocy. właśnie stało się głównym składnikiem TB, skrócona forma Wieża Buster. Co wieże? Rzeczy takie jak wież telefonii komórkowej emitują Dor i to właśnie z tego powodu, że tak zwane „Warriors orgone” „dar” ELF i Gwen wieże. Są one odpowiedzialne za obrót negatywnej energii, że te wieże wyemitować w pozytywną energię życia. Miejsca takie jak elektrownie jądrowe emitują Dor i mogę wymienić kilka innych miejsc, które prawdopodobnie emitują DOR: prawdopodobnie Bohemian Grove, lokalizacje Bilderberg, loże masońskie …Teraz to wszystko brzmi trochę szalony na początku, ale potępiając to wszystko bez osobiste dochodzenie jest raczej niewiedzy, więc szukał to udowodnić rzeczy orgone źle. raz pierwszy usłyszałem o orgonite od wideo YouTube. Nie wiem, czego szukam w, ale kliknąłem link i zaprowadził mnie do filmu tego człowieka pokazując mi jak zrobić „wieży Busters”. Brzmiał trochę szalony do mnie i nie wiem co orgonite było, więc potępił go. Myślałem, że to głupie. Myślałem, że to strata czasu i pieniędzy. Dopiero niedawno, że poszukiwany udowodnić energii orgonu źle. Odkryłem tę dziewczynę o imieniu Sherry Shriner i wydawała rodzaj off na głęboką wodę, zawsze mówimy o Yahushuah ust do niej, imię Jezusa realne) i jak jej kody Biblii zostały ostrzegając ją zdarzeń przyszłych.Mówi, że rozmowy Pan do niej i że Pan może z nikim rozmawiać, jeśli oni zadawać pytania, Panie i takie tam, mieć osobistą relację z Nim, cokolwiek. Mówi, że jest potomkiem króla Dawida … To był materiał orgone byłem zainteresowany Ona opowiada mu wiele, mówiąc, że zabija aliens, demony, zombie i promuje pokój i zdecydowanie zmienia negatywną energię z wież telefonii komórkowej w pozytywną energię. No cóż, ona ma przepis o tym, jak uczynić orgonite i po niej. Zrobiłem moje własne badania na niego i niektórzy mówią, czują energię natychmiast. Nie czułem nic. Ale ja nie dowiedzą się o skutkach orgonite. Oto co działo się na mnie i innych wokół mnie: 1. Pokazałam moją dziewczyną kawałek orgonite zrobiłem i trzymała w w dłonie i powiedziała, że poczuła dobre samopoczucie od niego. Zauważyłem, że miał ten wielki uśmiech na twarzy i został zahipnotyzowany przez nią. Myślałem, że to bardzo interesujące, skończyło się gifting ten kawałek. 2. Zamierzałem dar wieżę telefonu komórkowego jedna noc, więc podszedł do niej. Miałem gruźlicę w ręku i mogłem słyszeć niskie buczenie z wieży. Jak mam w ciągu 4 lub 5 stóp wieży brzęczenie stanął.Brzmiało to, jakby to mnie zablokował! Byłam w szoku! Stałem tam przez około minutę w osłupieniu, a potem rzucił TB przez płot.To był dowód dla mnie osobiście w tym czasie orgonite pracował. 3. Poszedłem zobaczyć się z moim przyjacielem i powiedziała mi siostra była przeszkadza „cieniem osobowej” Demon który najprawdopodobniej za nią z Meksyku. Pomyślałem, co to doskonała okazja do wypróbowania efektów orgonite! Miałem gruźlicę ze mną i dał jej dać do swojej siostry. Noc minęła i wywiesili z nią ponownie następnego dnia. Spotkałem się z jej siostrą osobiście i powiedziała mi, że demon nie „mówić” do jej tej nocy Przerażające uczucie zniknęło, a ona spała naprawdę dobrze! Byłem zdumiony, ale tym razem miałem wiarę, że to jej pomóc. Cóż, widocznie coś demon opuścił swój pokój i poszedł do pokoju mojej przyjaciółki, ona powiedziała mi, że czuł strachu i spał pod kołdrą, bo czułem, że coś się patrząc na nią od wewnątrz jej szafie. Nie czuła to gdy demon był w swojej siostry pokoju. Dałem jej TB i opuściła ją w spokoju! To z domu teraz! 4. Powiedziałem mojemu młodszemu bratu o orgonite a on tak naprawdę nie obchodzi.Był bardzo obojętny, jak on jest z większością rzeczy wnoszę do jego uwagę. Poszedł do swojego pokoju, ale na jego łóżku, a ja w lewo mini kawałek orgonite po jego stronie łóżka stoiska thingy stolca, który ma swój budzik na niego i takie tam. Chciałam tylko, żeby go podziwiać, patrzeć, myśleć o tym, a może po prostu chcesz się dowiedzieć więcej o nim. Nie zawsze mu powiedzieć, co może zrobić, jak zrobić lepiej spać lub trzymać demony. Powiedziałem jej pozytywny generator energii, który przekształca energię negatywną wokół ciebie w pozytywną energię. Więc następnego dnia rano wróciłem do swojego pokoju, aby ten kawałek, ale tam nie było. Zadzwoniłem do niego i powiedział mi, że miał najlepszy sen on kiedykolwiek, i że wziął go ze sobą, gdy opuszczał dom, który dzień! Byłam w szoku! Wczoraj rozmawiałem z nim i powiedział: „Wygląda na to orgonite działa.” On po prostu powiedział „zamknij się”. hahaha! On wie, że to działa! Te rzeczy rzeczywiście działa! Powiedział także, że preferuje małe te w przeciwieństwie do TBS. Tak, tam jest moje świadectwo Orgonite. Tower Busters konkretnie z Bondo włókna szklanego żywicą z utwardzaczem, wióry aluminiowe, wióry stalowe, wióry miedzi, stali BB powłoką miedzi, cewka miedziana w prawo, a kryształy kwarcu. Nie jestem pewien, że jak orgonite samo działa. Żywica prawdopodobnie zwęża kryształ i wytwarza bardzo dużą ilość energii, która zamienia DOR do POR, aluminium / stal załamuje energię na całym krążkiem i tworzy efekt promieniującej, jak duży dziedzinie energii. * Orgonite dokonał ELF wieża przystanek brzęczenie-brzmiało to jakby zaciął! * Orgonite trzymane z dala demona, który nie zainteresował moją przyjaciółkę i jej siostrę! Orgonite * wykonane ludzi, którzy dałem lepiej spać! Te rzeczy pracuje ludzie, i to nie kosztuje, że wiele zrobić samodzielnie. Wypróbuj go i zobacz, co robi! Ja osobiście chcę prezent każdy centymetr kwadratowy tego świata teraz, to bardzo wielka rzecz! Chciałem tylko podzielić się tym z was wszystkich ludzi dobrej praktyki laboratoryjnej, ponieważ uważam, że Orgonite nie dostać jak najwięcej ekspozycji lub nawet mówić, jak powinien . Co złe doświadczenia miałeś z orgonite? Jakie są inne dobre doświadczenia ma ktoś z was miał z orgonite? To jest moje świadectwo i mam nadzieję, że wszyscy z was przynajmniej spróbuj trochę sam zdecydować, jest nawet warte. Dla mnie to jest tego warte. Zrobiłem wiele dobrego z niego, i czuję się dobrze o co…………….

Do sceptyków .. jak ja i PO, którzy byli się obalić. Pobierz jeden z nich. [ link do www.lessemf.com ] radio-frequency/microwave metr i nie niektóre badania się jak ja. Potrzebowałem wymierne twardych danych, nie powiedział, powiedziała bullcrap. Weź kilka odczytów wieży komórkowej w pobliżu. Pobierz w odległości 100 metrów, jeśli możesz. Weź trochę więcej czytania, różnych dniach.Następnie wrzucić kawałek muffin rozmiarze pan blisko niego i zrobić kilka odczytów. Znalazłem to potrwać 20-30 minut odniosły skutek. Wypróbuj innej wieży, potem drugi. Zobaczysz. heh. Byłem czyniąc je od wieków. Teraz zrobiłem to 10 lat temu i nie pamiętam dokładnych pomiarów, ale było znacznie zauważalne dla mnie zapas. Ja również zaleca ostrożność i doradzać badań w pracy Rzeszy, a może badania Don Croft zanim się do niego, jak to może być naprawdę złe dla Ciebie, nawet śmiertelne. Generatory są świetne. Akumulatory w niepowołane ręce może być złe. Typowe żywica / metal / kryształ listwy są w porządku, są generatory, i jest to najbardziej popularny typ. W rzeczywistości, jeśli kupisz kilka sztuk online, są one najprawdopodobniej będzie generatory. Co Reich używany był akumulatory i musieli być odprowadzane / oczyścił poprawnie, ze względu na narastanie Dor. Generatory wydają się przeobrazić i może zmusić negatywnej energii od ich środowiska. Akumulatory oczyścić środowisko poprzez rysowanie wszystkich negatywnych energii dojazdu Dlatego muszą się obchodzić ostrożnie. Z moich własnych obserwacji, radziłbym przed miedzi za dużo! Cewka lub dwa, a może spiralny kryształ miedzi jest w porządku, ale powiedzieć wszystko miedziany kulek w tb może działać jako część akumulatora lub energii jest zbyt surowa. Wszelkie metalowe powinny działać, a miedź jest metalem, ale dla mnie, może miedź jest zbyt wiele, zbyt przewodzącego metalu. Czuje się różne zapas. Używam ocynkowany bb to z mniejszą ilością tych miedzianych, jak mix 60/40 lub 70/30 i wydaje się dobrze wtedy. Wiele osób takich jak wiórów aluminiowych, ponieważ są lekkie i kulek są ciężkie, ale kulek może być łatwiej przyjść przez i czystsza. Jeśli chodzi o kryształy iść, zależy od formy. Lubię antyadhezyjną garnków muffin, więc muszę być mniejsza niż cala. Nie muszą być ładna, a nawet całe sześć jednostronne sztuk, mogą być małe rozbite odłamki na wieży-busting. I nie sądzę, góra-dół, lewo-prawo w sprawach orientacji. I staram się umieścić intencję na kryształów jak robię je, rysunek możemy przechowywać informacji na temat sztucznego krzemu w naszych komputerach, więc nie zaszkodzi prawda. A ja się nie uda, chyba że jestem w dobrym nastroju. Teraz , jeśli chodzi o wpływ na ludzi, haha Woah. Get Ready brata, powiesić na syna, lol. Jak jeden plakat powiedział, że nie dyskryminuje. Jeśli masz jakieś silne wypartych negatywnych emocji, głęboko w dół, który, jeśli ya pytają mnie, większość ludzi, oh chłopcze. A jeśli znasz kogoś, że to koszmary lub niecodzienna nad jakimś negatywnym istoty lub energii w swoim domu i chcesz dać im niektórych. IF, dać im trochę, powiedz im jej zajmie 3 dni, a jej dostanie gorzej, znacznie gorzej, zanim zrobi się lepiej. Zaufaj mi. Cokolwiek przeszkadza będzie im się wkurzony, real wkurzony gdy orgonite wprowadza. Jednak po około 3 dniach nie mają wyboru, aby przejść dalej. Więc powiedz im, aby powiesić tam, czy oni naprawdę chcą go / zniknął. Koszmary lub cokolwiek będzie jeszcze gorzej, ale potem to się robi na dobre. Wiele osób pomyśli, że robi gorsze rzeczy na początku i chcą się go pozbyć, ale trzymaj się. Tak jak mówiłem byłem sceptyczny, ale niestety, to okazało się być zdumiewające w moich obserwacji.

Jedna odpowiedź to “Zachęcam do zapoznania się z dyskusją w linku.Piękne przykłady prób ośmieszenia tematu,jak i biblijne dowody wskazujące na znajomość zagadnienia przez starożytnych Kohenów.”

  1. zenobiusz said

Skomentuj

 
