Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Nie rozmawiaj o pogodzie.Nie widziałeś ,musisz zobaczyć.

Posted by zenobiusz w dniu 3 Grudzień 2011


Górny filmik, to jedyne argumenty przeciwników filmu, do którego obejrzenia zachęcam- 27 części.

Usiądźcie wygodnie ,żeby nie spaść z krzeseł.Po tym filmie ,jeśli go nie widzieliście ,nic nie będzie już takie samo.

Przesłane przez  dnia 26 kwi 2009

Film dokumentujący prywatne, oddolne śledztwo dotyczące chemtraili, analizujący sprzeczne oficjalne wyjaśnienia i wskazujący oficjalne dokumenty mówiące, że chemtraile nie tylko SĄ prawdziwe, ale są także „SYSTEMEM BRONI”. Dokument analizuje ponadto zaangażowanie mediów w zjawisko chemtraili szerzenie dezinformacji i posługiwanie się przekazami podprogowymi oraz przedstawia to zagadnienie na tle obecnej globalnej agendy politycznej.

„Prawda jest dziwniejsza niż fikcja.” Tak dziwna, że doprawdy trudno w to uwierzyć. Na szczęście nie trzeba wierzyć, wystarczy spojrzeć. Smuga gwałtownie rozpoczynająca, bądź kończąca się w trakcie lotu samolotu oznaczałaby, że samolot wystartował z wyłączonymi silnikami, lub wyłączył je w trakcie lotu. Dokąd lecą samoloty latające tam i z powrotem nad miastem, tworzące na niebie kraciaste wzory? Jak to możliwe, że Agencja Ochrony Środowiska odmawia przyjęcia próbek do badań?

Jak to ujął Alan Watt -„Opryskuje się nas z nieba jak insekty.” Nic dodać nic ująć.
Zapoznaj się np., z dokumentem ze strony internetowej Ministerstwa Obrony Wielkiej Brytanii opisującym testy przeprowadzone na społeczeństwie angielskim w latach 1953 1964. Gdzie rozpylono niemalże 5 ton silnie kancerogennego ZnCdS w różnych lokalizacjach (patrz tabele) na Wyspach Brytyjskich.
http://www.mod.uk/NR/rdonlyres/70A71F1A-831B-4618-918E-D263384DA684/0/ZincCad…

Eksperymentowano wówczas na niczego nieświadomych ludziach, jak na królikach doświadczalnych, ale teraz na pewno już się tego nie robi. Prawda?

Kategoria:

Odpowiedzi: 3 to “Nie rozmawiaj o pogodzie.Nie widziałeś ,musisz zobaczyć.”

  1. zenobiusz said

    Z poczty email:

    Sprawa chemtraili trafiła mnie jak grom z jasnego nieba, kiedy wracałam z Bydgoszczy, nocą w dniu pogrzebu prezydenta Kaczyńskiego. Byłam w okolicach Świecia, godz. ok 22-giej. Kisiężyc chyba był w pełni bo bardzo jasno świecił. Spojarzałam na ten blask i włosy stanęły dosłownie dęba. Na niebie była szachownica smug. Wtedy, jak wiesz, obowiązywał zakaz lotów z powodu wybuchu wulkanu na Isladii i różne światowe vipy „nie mogły” (a bardzo chciały, prawda?) dolecieć. Przeraziło mnie to co zobaczyłam. Dotarło do mnie w sekundzie, że dzieje się jakiś potworny przekręt. No i zaczęłam szukać bo przypomniałam sobie, że kiedyś wpadło mi w oko coś o jakiejś „teorii spiskowej” dotyczącej smug.

Skomentuj

 
