Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Wróble lubią orgonit !!!

Posted by zenobiusz w dniu 21 Wrzesień 2011


przez Indi » 14 lip 2011, 19:40

http://davidicke.pl/forum/post101060.html?sid=c3e7768d42dcadbf10771e76d4bc07be#p101060

a ja się bawię teraz w rolnictwo :)
I pierwsze co zrobiłam, to zakopałam HHG na ziemi. Potem przyszła pora na małego Cb i kilka TB.
No REWELACJA!
Od czasu ustawienia małego CB – niebo genialnie piękne, z prawdziwymi chmurami (w końcu). Kilka kilosów dalej spadł grad – u nas nie :)
Burze trwają około 2 minut😉
Chemy znikają w połowie nad ziemią.
Najpiękniej rośnie drzewko w okolicy HHG :)
długo by opowiadać – Olgutek opisał to bardzo dobrze.

jeszcze jeden eksperyment – możecie spróbować sami.

Mam miejsce na balkonie, gdzie karmię ptaki. Całą zimę sobie tam podlatują i skubią. Jak się zaczęła ładna pogoda, ciepło i sporo pokarmu na polach – przestały przylatywać, bo i po co? Lepsze ziarna w ziemi niż chleb na parapecie. Logiczne.

Ale zdażyło mi się, że musiałam wystawić na kilka dni jeden z orgonitów na balkon, właśnie koło karmnika ptaków….. no i zaczęło się! Nalot! Głównie wróbli, których tak mało dookoła. Dosłownie – wcinają wszystko co tam leży i wracają w kółko!

zdjęcłam orgonit – po tygodniu przestały przylatywać.
Postawiłam znowu – nalot ptaków :)

I co tu można więcej napisać… :bużki:

Avatar użytkownika
Indi
Sublime Master Elect * 11th Degree
Sublime Master Elect * 11th Degree
 
Posty: 459
Dołączył(a): 26 cze 2010, 22:52
Płeć: kobieta

Skomentuj

 
