Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Chemtrails, sylfy, i moc modlitwy ,to warto powtarzać we własnych działaniach.

Posted by zenobiusz w dniu 21 Wrzesień 2011


Chemtrails, sylfy, i moc modlitwy (22 czerwca 2008)

http://educate-yourself.org/lte/chemtrailssylphsandprayer22jun08.shtml— Original Message —–
From: Thomas
Do: Editor
Wysłano: niedziela, 22 czerwca 2008
Temat: Chemtrails i sylfy & The Power of Prayer

Drogi Kenie,

Przeczytałem Wasz zawiadomienia o e-mail kłopotów, i żal, aby usłyszeć, że masz takie problemy. Mam nadzieję, że ten komunikat trafia do Ciebie …

Jestem po prostu piśmie poinformować o moich ostatnich doświadczeń dotyczących zjawiska Sylph , które po raz pierwszy dowiedział się o odczytanie swojej stronie internetowej.

Widziałem mój pierwszy Sylph prawie trzy lata temu, kiedy mieszkałem w Pasadena, Kalifornia, po przeczytaniu o nich na swojej stronie i myśli: ” tak, jasne „. W tym czasie udało mi się zobaczyć jedną, w kształcie smoka atak sylf i całkowicie rozpuścić, na skrzyżowaniu dwóch gigantycznych chemtrails, które zbiegały się gdzieś na północ od Pasadena, ponad gór San Gabriel. Dopiero wtedy pomyślałem, że są prawdziwe! „.

Moje doświadczenie, co wydarzyło się w zeszłym piątek (20 czerwca) był tak samo niesamowity, z wyjątkiem pomnożyć przez współczynnik 10.000. Byłem jazdy na północ od Cincinnati w moim paliwożernych F-150 na moim 40 mil dojeżdżać do Centerville, Ohio (na południe od Dayton), gdy przez moje szyby I szpiegował Cloverleaf Operation wchodząc overdrive w niebo nad Dayton . To było około 09:00 w czasie, i wydawało się, że samoloty sprayu był w pracy od dłuższego czasu. Niebo wyglądało niebo niewidoczne, blady, chorowity.

Jak jechałem, nie miałem czasu się zatrzymać, ale ruch był światło na Route 48, więc pochylił się do przodu, usztywnione moje przedramiona na mojej kierownicy, i powiedział następującą modlitwę:

„Drogi Panie Jezu, prosimy o podanie sylfy moc niszczenia tych chemtrails dzisiaj, dziękuję i Amen.”

Z tym, ja dalej do pracy i taktowany w, zapominając o tym, co widziałem, i krótką modlitwę zrobiłem.

Kiedy odszedłem z pracy wieczorem (około 18:15) Spojrzałem w górę i był błogosławiony najpiękniejszym widokiem jaki kiedykolwiek widziałem: niebo było ALIVE w promieniach słońca strumieniowe chwalebnie thorugh najbardziej niesamowite ARMADA z sylfy, jakie kiedykolwiek widziałem! ! Były tysiące Syplhs, wszystkich kształtach i rozmiarach, latające wysoko nad piękne niebo, które wyglądało GLORIOUS i tętni pozytywną energią.

Sylfy były w kształcie Dźwigi, smoki i inne, których nie mogłem się jednak w rzeczywistości widziałem również co najmniej jeden, który wyglądał wyraźnie Angelic wyglądu, w rzeczywistości wyglądał jak człowiek ze skrzydłami, lub co powszechnie się wierzy Aniołów wyglądać.

Jestem przekonany, że istoty te są w rzeczywistości ANIOŁY, które zostały wysłane, aby nas zbawić i mam nadzieję, że teraz więcej ludzi może poznać moc modlitwy przynieść anioły do ​​swojego życia, lub jak jest napisane w Biblii „Proście, a Wy otrzymuje „.

Miłość Twoja strona, oby tak dalej pracować –

Tomasz

Skomentuj

 
