Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Osoba u której instalowałam CB stwierdziła,brak natłoku i chaosu myślowego.

Posted by zenobiusz w dniu 13 Wrzesień 2011


Melody napisał(a):Może macie podobnie…przed „wypiekami” mam sporo przeszkód, ciągle coś mi przeszkadza w produkcji, raz nawet wylądowałam w szpitalu. Natomiast potem, już po zgiftowaniu spotyka mnie o wiele więcej miłych rzeczy. I tak mam za każdym razem odkąd zaczęła się moja przygoda z orgonitem. Ale nie poddaję się, wypiekam, zakopuję i znów wypiekam, a ostatnio przeszkody mniejsze :uśmiech:

Potwierdzam-podobnie przeszkody,podobnie- odczucia.
Ale uzmysłowiłam sobie cos bardzo ważnego- po obsadzeniu TB własnej działki zauważyłam z zaskoczeniem,że mam….”pustą” głowę. Brak natłoku myślowego,brak natrętnych myśli-myśli pojawiają się teraz właściwie tylko od czasu do czasu . Przedtem wirowały,pędziły non stop. Zaskoczyło mnie to,bo wydawało mi się,że cały ten zgiełk w głowie- to mój własny produkt. Na pewno odbieramy również myśli innych ludzi ,stąd tyle tego natłoku, ale przecież różnica teraz a przedtem jest zasadnicza. No i niby wiedziałam o kontroli naszych umysłów-jednak uświadomienie sobie tego w tak namacalny sposób-to zupełnie inna rzecz,inna jakość.
Osoba u której instalowałam CB -stwierdziła to samo-czyli brak natłoku i chaosu myślowego. Jest to jak sądzę, jedna z przesłanek na bombardowanie nas kontrolowanymi ,niekoniecznie chcianymi informacjami.
Przedmiotem tego,co non stop przewijało się u mnie w myślach- to rok 2012,transformacja, itd itp. Dziś na forum przeczytałam, że być może jest to celowe-zajęcie nam uwagi rokiem 2012 w celu wygaszenia działań związanych z chemitralami, kodeksem żywnościowym,czipami,itd,itd, tak się zastanawiam-po stwierdzeniu zmian-czy nie tkwi w tym ziarenko prawdy? Bo przyznam,że i ja „czekałam” na te wielkie wydarzenia z jakąś taką nieposkromioną ciekawością,ale i pewną nadzieją,że wszechświat „pomoże ” nam wszystkim sie obudzić, a tu nici.
I jeszcze jedna ważna rzecz-śpię!!!! normalnie.Mój „syndrom chronicznego zmęczenia” nagle zniknął. I to jeszcze tej samej nocy po zakopaniu TB na swojej działce.Od ręki. Kładę się spać i bez problemu zasypiam. Przedtem miałam z głowy 2 czasem 3 godziny ,żeby móc zasnąć. Niesłychana mordęga i wieczne zmęczenie. I stąd wiem na pewno – CB oczyszcza niebo i przestrzeń nade mną, orgonity -odcinają od wpływów zewnętrznych i tego całego programowania.Więc niech niedowiarki nie robią ze mnie wała i niech nie twierdzą,że CB i TB nie działa.
Pozdrawiam wszystkich – budujcie chembustery, zakopujcie orgonity gdzie się da.
bozenak

bozenak

Jedna odpowiedź to “Osoba u której instalowałam CB stwierdziła,brak natłoku i chaosu myślowego.”

  1. zenobiusz said

Skomentuj

 
