Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Forum Davida Icke,nie działa.ChemBuster i Orgonit.Oby tylko awaria.

Posted by zenobiusz w dniu 9 Wrzesień 2011


Temat ChemBuster i Orgonit,gdzie rozwijała się ciekawa dyskusja,jest niedostępny,jak i całe Forum.Oto co się pokazuje,przy próbach wejścia.

Ten tekst zamieściłem na ostatniej stronie na Forum Davida Icka.Na  kopi strony go nie ma.

https://samotnywilk2011.wordpress.com/2011/09/06/sylphs-and-chemtrails/

http://davidicke.pl/forum/chembuster-i-orgonit-t2245-2400.html

Błąd serwera

W witrynie wystąpił błąd podczas pobierania strony http://davidicke.pl/forum/chembuster-i-orgonit-t2245-2400.html. Może być ona wyłączona na potrzeby konserwacji lub nieprawidłowo skonfigurowana.

Poniżej ostatnia strona,jednak kopia nie obejmuje ostatnich wypowiedzi zamieszczonych na niej,w ostatnim dniu dostępności.(zen)

<table width=”100%
Linki z pamięci podręcznej

Przemierzając sieć, Google tworzy kopię każdej analizowanej strony i umieszcza ją w pamięci podręcznej. Taka kopia jest wyświetlana, gdy strona oryginalna jest niedostępna. Jeżeli klikniesz link „Kopia”, strona internetowa zostanie wyświetlona w takiej postaci, w jakiej ją indeksowaliśmy. Zawartość przechowywana w pamięci podręcznej stanowi podstawę oceny trafności strony jako wyniku wyszukiwania.

http://www.google.com/intl/pl/help/features_list.html#cached

To jest kopia z pamięci podręcznej Google adresu http://davidicke.pl/forum/chembuster-i-orgonit-t2245-2430.html. Zdjęcie przedstawia stan strony z 7 Wrz 2011 10:08:45 GMT. Aktualna strona może wyglądać inaczej. Więcej informacji

ChemBuster i Orgonit

Moderatorzy: Quintus Maximus, thozo

Posty: 2440 • Strona 82 z 82 • 1 … 7879808182

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez Melody » Wt wrz 06, 2011 10:15 am

Ja zgiftowałam najpierw wszystkie wieże, a teraz to już jak popadnie. Jak idę do lasu, to co około 100 m zakopuję, to samo po mieście, gdzie tylko się da….na trawnikach, w parku, place zabaw dla dzieci Mruga , szkoły, szpital, cmentarz , rzeczkę….
Melody
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
 
Posty: 103
Dołączył(a): Pt maja 21, 2010 7:03 am
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: kobieta

ChemBuster i Orgonit

Postprzez Sponsor » Wt wrz 06, 2011 10:15 am

Zastanawiacie się, dlaczego nie powinniście brać tej książki do rąk. Czy to jedynie przemyślany chwyt reklamowy? Otóż nie! Z powodu prezentowanych treści zakazane zostały już dwie książki autorstwa Jana van Helsinga, którego niemieckie mass media zaliczyły do grupy „autorów niebezpiecznych”, przed którymi należy społeczeństwo chronić.

Zamiarem Jana van Helsinga było wstrząśnięcie Waszym światopoglądem, stąd rada: Ręce precz od tej książki!… zobacz więcej

Awatar użytkownika
Sponsor
Sponsor
 

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez thozo » Wt wrz 06, 2011 5:47 pm

Melody!!! :spoko:

Ostatnio też mocniej podgiftowałem. Mam opowieść fotograficzną z dzisiaj, bo teren dobrze zgiftowany przyciąga Sylphs. Lepiej zgiftowany: większe i wyraźniejsze Sylphy.

Wielki Sylph idzie ławą i pochłania chemiczną zhaarpowaną brudną chmurę

Zgiftowanie większości wież w moim mieście spowodowało podniesienie jakości orgonu na następny poziom! Jestem naprawdę szczęśliwy. :D :D :D Tak wielkiego Syplha, tak naładowanego energią, tak aktywnego jeszcze nie widziałem! :shock: Idzie z lewej na prawą.

(kliknij by zobaczyć, warto)
1. 08:40
http://grab.by/cHGe

2. 08:42
http://grab.by/cHGf

3. 08:46
http://grab.by/cHGg

4. 08:49
http://grab.by/cHGh

5. 08:49 Zwróciłbym tutaj uwagę na antropomorficzną postać Sylpha. Kto znajdzie „małą twarz” pomiędzy wzniesionymi w górę „ramionami” zrozumie o co mi chodzi. :tak:
Oczywiście może to też być jedynie gra wyobraźni, mózgu doszukującego się znanych kształtów, a zjawisko Syplhs jest po prostu przejawem zachowania się chemtrails w środowisku silnie POR, bez żadnych innych konotacji :D
http://grab.by/cHGi

6. 08:54
http://grab.by/cHGj

7. 09:01
http://grab.by/cHGk

Pozdrawiam

Rzuć orgonit pod wieżę komórkową którą widzisz. Starczy.
Pod znaczy w zakresie 40-400m od niej, tak jest najlepiej.
Energia atmosfery – jakość orgonu – kontroluje niebo i pogodę, nie odwrotnie!
An eye for an eye will make us all blind. M. Gandhi
Pamiętaj, że nawet najmniejszy wysiłek przyniesie korzyści w przyszłości. Tutaj nie chodzi o ideę, a o twoje życie! Warto się starać, choć w danej chwili może to wydawać się zupełnie bez sensu.
Avatar użytkownika
thozo
Moderator
Moderator
 
Posty: 1219
Dołączył(a): Wt cze 22, 2010 4:52 pm
Lokalizacja: Poland
Płeć: mężczyzna

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez skrzyp81 » Wt wrz 06, 2011 8:26 pm

Ufff coraz czyściej w mojej okolicy. Wczoraj zgiftowałem lubartów z zakładem energetycznym i wiatrakami przy tesco włacznie. Dzisiaj jak byłem to było widać efekty, tak czystego miasteczka jeszcze nie widziałem ( chodzi o niebo).
W okolicy mam jeden wiatrak i dzisiaj po południu się za niego wziąłem. Po obserwacji koło niego była niewielka chmurka, która bardzo powoli się zmniejszała.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bd … 0e1c8.htmlZ tyłu za wiatrakiem widać taka malutką chmurkę( zdjęcia robione telefonem trochę dziadowskie).
Po zgiftowaniu wskoczyłem na rower i dalej w trasę , ale jadąc oglądałem ta małą chmurkę i tak po 15 minutach jazdy (fotka na ta chmurkę, której odrobinkę widać nad kablami wysokiego napięcia) praktycznie znikła.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec9 … c502a.html

Wniosek taki że nie zapominajcie o wiatrakach tez je giftujcie tak mi wynika z moich obserwacji.
Mam nadzieje że komuś to pomoże.
Dziękuję Indi za podtrzymanie na duchu i kilka cennych uwag dla początkującego.
Pozdrawiam!

Avatar użytkownika
skrzyp81
Entered Apprentice * 1st Degree
Entered Apprentice * 1st Degree
 
Posty: 4
Dołączył(a): N sie 28, 2011 11:56 am
Lokalizacja: lubelszczyzna
Płeć: mężczyzna

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez Indi » Wt wrz 06, 2011 8:52 pm

thozo i skrzyp – dzięki za fotoreportaże :)
Właśnie to samo zauważyłam – potrzeba max 15 minut na zadziałanie POR.
Avatar użytkownika
Indi
Sublime Master Elect * 11th Degree
Sublime Master Elect * 11th Degree
 
Posty: 446
Dołączył(a): So cze 26, 2010 9:52 pm
Płeć: kobieta

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez Atena7777 » Wt wrz 06, 2011 9:44 pm

Szkoda, że ja nie potrafię tych Sylphów rozpoznawać :załamka: , Thozo uznała bym to raczej za chemiczną chmurę ……………… Czasami też pojawiają się u mnie jakieś takie dziwne chmurki, ale do końca nie wiem czy to Sylphy czy nie………………. np.:
Obrazek
ObrazekCo do tych słupów z transformatorami, to taki jeden jest niedaleko moich teściów i druty też przechodzą koło domu, więc jak za jakiś czas będę robiła babeczki to będę musiała im chyba „zmodernizować” ten ogródek, myślę że nie będą patrzyli na mnie jak na wariatkę, że im w domu jakieś cuda zakopuję,………………..ale na pogodę raczej już chyba narzekać nie muszą bo mój CB stoi od nich niecały kilometr a z tego co obserwuję przez kamerkę online to pogoda jest jak dla mnie ok, a jakiś czas temu moja mama już miała dość tych „afrykańskich upałów”……………….
A tutaj w DE zrobiłam już małe rozeznanie gdzie się znajdują różne nadajniki więc za jakiś czas będzie trzeba je „rozbroić” a jest tego naprawdę duża ilość, a czasami aż mnie ciarki przechodzą jak widzę np. blok mieszkalny a na nim masa anten………………..
ObrazekOstatnio tak chodząc po mieście zauważyłam takie zjawisko, że normalnie ta mgiełka po chemitralach jest z czasem przesuwana wraz z wiatrem, ale np. gdy są widocznie jakieś mocniejsze nadajniki to wygląda to tak jakby te chemy były przyciągane w to miejsce i za jakiś czas w tym miejscu tworzą się te sztuczne baranki nad tymi nadajnikami. Z czasem jak napływa więcej tego syfu + w miarę normalne chmury to część tych chemów przepływa a część jakby się doklejała do tej już tam wiszących. Nie wiem czy to rzeczywiście tak jest czy mam tylko takie złudzenie.

Jeszcze taka ciekawostka jaka mi się nasunęła…………………
Byliśmy w sobotę w centrum miasta na takiej corocznej dużej imprezie i robiłam zdjęcie jeziora i tych w oddali oświetlonych budynków, no i na zdjęciu wyszły takie plamki o których piszecie, że to są orbsy…………czy to rzeczywiście one są, bo jeden tam jest bardzo duży…………
Obrazek
Z tego co czytałam kiedyś na niemieckim forum to ten teren wokół ratusza był zgifftowany przez osobę która o tym pisała.

(Szkoda, że tych zdjęć z serwera nie widać tak bardziej wyraźnie i szczegółowo jak bezpośrednio z komputera, no trudno) :bezradny:

Pozdrawiam!

Avatar użytkownika
Atena7777
Provost and Judge * 7th Degree
Provost and Judge * 7th Degree
 
Posty: 82
Dołączył(a): Cz maja 12, 2011 6:24 pm
Lokalizacja: H.- Niemcy / k.B-B
Płeć: kobieta

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez zenobiusz » Śr wrz 07, 2011 7:00 am

Atena777.
Sylfy,to istoty inteligentne,.W myślach,pozdrów je i poproś o wyraźniejsze manifestacje.
One nie zawsze się pokazują ,dopiero jak czują świadomego, ich współpracy operatora,robią to na jego prośbę,Można poprosić by przybrały antropomorficzny kształt, lub zniknęły.Jaka chmurka znika ,tuż po wyrażeniu takiej prośby.One potrafią się poruszać w różnych kierunkach i łączyć w większy obiekt.Tu jest trochę ciekawostek.
https://samotnywilk2011.wordpress.com/20 … -genocide/
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
zenobiusz
Master Mason * 3rd Degree
Master Mason * 3rd Degree
 
Posty: 12
Dołączył(a): Cz wrz 01, 2011 5:55 am
Płeć: mężczyzna

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez thozo » Śr wrz 07, 2011 7:23 am

@Atena7777Ten na pierwszym twoim zdjęciu to na 100% Sylph. Widzę wir i efekt „pióropusza”.Nauczysz się to rozpoznawać.

Cechami tej formacji chmur, pojawiającej się w miastach właściwie jedynie nad orgonitem/CB są:

1. Wciągają niezdrowe chmury „do siebie”. Odwrotność „rozlewania się chemtrailsa.” Po „wciągnięciu” niezdrowe zjawiska znikają i pojawiają się w zależności od warunków: czyste błękitne niebo, lub zdrowe cumulusy „krągłe baranki” – świadectwa POR, zdrowego nieba.

2. Występuje Efekt Kompresji Wirowej. Jeśli się dobrze przyjrzeć w centrum Sylpha występuje coś w rodzaju poziomego wiru, lub kilku, jak w moim poprzednim fotoreportażu (zdjęcie nr 5, choćby ramiona to wiry). „Zaatakowany” świeży chem zazwyczaj ma oś wiru zgodną z jego osią. W przypadku „ataku” na mleko Sylph pojawia się jakby znikąd i kierunek wiru jest „dowolny” lub rządzi się nie znanymi mi prawami.

3. Siedzą nad zgiftowanym terenem, mniej lub bardziej widoczne. Są terytorialne, wybierają zgiftowany teren, Odpowiednia ilość POR umożliwia im działanie. Na zupełnie błękitnym niebie sygnalizują swą obecność jako drobne strzępki jakby „watki”. Są aktywne – jeśli pojawi się nawiane mleko lub świeży chemtrail – PODĄŻAJA w jego kierunku, by go zneutralizować (jednak w ramach terytorium). Pojawia się efekt „pióropusza” coś jakby „waty cukrowej” w miejscu „zasysania” mleka do centrum wiru. Efekt zasysania chmury, „pióropusza” bardzo dobrze widoczny na pierwszym zdjęciu mojego reportażu.

Ateno właśnie taki efekt występuje na twoim pierwszym zdjęciu. Obserwuj niebo, wiele się nauczysz, wymaga to jednak czasu. :tak:

Pozdrawiam

ps. Długo pisałem posta, widzę zenobiusz, że masz podobne obserwacje, przeczytałem dopiero po wysłaniu swojego. :tak: :D :D :D Jakoś specjalnie nie wzywam Syplhs, po prostu są. Też zauważam inteligencję kierującą tymi niezwykłymi formacjami chmur. Robią dobrą robotę. :spoko:

Rzuć orgonit pod wieżę komórkową którą widzisz. Starczy.
Pod znaczy w zakresie 40-400m od niej, tak jest najlepiej.
Energia atmosfery – jakość orgonu – kontroluje niebo i pogodę, nie odwrotnie!
An eye for an eye will make us all blind. M. Gandhi
Pamiętaj, że nawet najmniejszy wysiłek przyniesie korzyści w przyszłości. Tutaj nie chodzi o ideę, a o twoje życie! Warto się starać, choć w danej chwili może to wydawać się zupełnie bez sensu.
Avatar użytkownika
thozo
Moderator
Moderator
 
Posty: 1219
Dołączył(a): Wt cze 22, 2010 4:52 pm
Lokalizacja: Poland
Płeć: mężczyzna

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez wegmar » Śr wrz 07, 2011 7:48 am

Witajcie :bużki:
Jesteście wspaniali :!:
Dzięki wam od kilku dni obsewuję niesamowite zjawiska na niebie :tak:
Budujcie CB to działa !!!

n2.jpg
n1.jpg
n.jpg

W moim ogródku ustawiłam 6- rurowca wykonanego wg. instrukcji Ateny :serducho"
Na parapetach okiennych na zewnątrz i wewnątrz mam stożkowe orgonity zakupione na serwisie aukcyjnym.
To narazie tyle.
Działałam i działam również w swojej okolicy wypiekam ciasteczka i w teren :king:

Pozdrawiam wszystkich :D

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
wegmar
Fellow Craft * 2nd Degree
Fellow Craft * 2nd Degree
 
Posty: 8
Dołączył(a): Wt cze 21, 2011 4:16 am
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: kobieta

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez thozo » Śr wrz 07, 2011 8:39 am

Piękne wegmar!Efekty CB widoczne gołym okiem! Sylphs („pióropusze”) na pierwszym zdjęciu wręcz szaleją! :!: Wyraźnie wycięły dziurę w mleku.Aż miło popatrzeć na te zdjęcia.

Pozdrawiam

Rzuć orgonit pod wieżę komórkową którą widzisz. Starczy.
Pod znaczy w zakresie 40-400m od niej, tak jest najlepiej.
Energia atmosfery – jakość orgonu – kontroluje niebo i pogodę, nie odwrotnie!
An eye for an eye will make us all blind. M. Gandhi
Pamiętaj, że nawet najmniejszy wysiłek przyniesie korzyści w przyszłości. Tutaj nie chodzi o ideę, a o twoje życie! Warto się starać, choć w danej chwili może to wydawać się zupełnie bez sensu.
Avatar użytkownika
thozo
Moderator
Moderator
 
Posty: 1219
Dołączył(a): Wt cze 22, 2010 4:52 pm
Lokalizacja: Poland
Płeć: mężczyzna

Re: ChemBuster i Orgonit

Postprzez Melody » Śr wrz 07, 2011 9:49 am

Thozo, piękne zdjęcia pokazałeś! Mam taki spektakl na niebie odkąd zgiftowałam ponownie mój teren. Dziś koło 7 rano były takie piękne Sylphs, że o mało nie zaliczyłam słupa MrugaPoza tym chce napisać o czymś jeszcze…Może macie podobnie…przed „wypiekami” mam sporo przeszkód, ciągle coś mi przeszkadza w produkcji, raz nawet wylądowałam w szpitalu. Natomiast potem, już po zgiftowaniu spotyka mnie o wiele więcej miłych rzeczy. I tak mam za każdym razem odkąd zaczęła się moja przygoda z orgonitem. Ale nie poddaję się, wypiekam, zakopuję i znów wypiekam, a ostatnio przeszkody mniejsze :uśmiech:
Pewnie te diabelskie moce słabną :twisted: :lol:
Melody
Intendant of the Building * 8th Degree
Intendant of the Building * 8th Degree
 
Posty: 103
Dołączył(a): Pt maja 21, 2010 7:03 am
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: kobieta

Odpowiedzi: 70 to “Forum Davida Icke,nie działa.ChemBuster i Orgonit.Oby tylko awaria.”

  1. zenobiusz said

    Ponieważ, na stronę Davida Icke’a poszedł ping back, z tego wpisu,co zwykle skutkuje,reakcją w postaci wejścia moderatora, co najmniej raz na mój blog,by zobaczyć co zawiera tekst,a faktu takiego moja strona administracyjna nie odnotowuje,zaczynam podejrzewać ,że problem jest poważniejszy.Strona DI działa,wyłączone jest jedynie forum.

  2. Atena7777 said

    Oby to nie było coś poważniejszego……………………
    Kiedyś też już się tak zdarzyło, że forum nie działało przez 2 dni.
    Wysłałam zapytanie mailem do jednego z moderatorów, zobaczymy……………

    • zenobiusz said

      Dziękuję ,że się odezwałaś. Dziwne że na stronie głównej,gdzie wchodzę bez problemu,nie ma żadnej wiadomości dla forumowiczów.
      Nikt poza Tobą ,nie dał znaku życia.Poczytaj o przymiarkach do delegalizacji orgonu w USA.
      https://samotnywilk2011.wordpress.com/2011/09/09/the-white-house-is-going-to-ban-my-orgone/#respond
      Pozdrawiam.

    • waryjat said

      Atena7777 czy tam w ogóle admin coś odpowiada na emaile?

      Zarejestrowałem się chyba z miesiąc temu i do dziś nie dostałem linka aktywującego, czy informacji o tym że włączono mi logowanie. Właśnie chciałem popytać o działo orgonowe, ale ostatecznie zrobiłem bez konsultacji z filmików z YT.

      I TO DZIAŁA! Zrobiłem fotki sylfów a nawet, jakimś „dziwnym trafem” w ciągu tygodnia raz centralnie nad działem przeleciał na wysokości 200-450m. (ciężko mi ocenić wysokość przelotu) helikopter. Był to jakiś malutki dwu osobowy helikopter bez jakiś znaków stacji TV, bez numerów. Drugi dzień później leciał wyżej i to był jakiś wielki szary helikopter wojskowy. (nie chce mi się szukać jaki to model)

      • zenobiusz said

        Jak możesz dokumentuj i wklejaj zdjęcia.🙂
        Pozdrawiam.

        • waryjat said

          Oczywiście fotki wrzucę tu do Ciebie na bloga jak uporam się z technicznymi kłopotami ze sprzętem komputerowym.

          • zenobiusz said

            Trzymam za słowo.🙂
            Powodzenia.

            • waryjat said

              Coś mi wcięło posta, pewnie automat wycinający nawiasy kwadratowe z linków. Spróbuję jeszcze raz, może tym razem gołe linki.

              Świeże fotki mojego chembustera

              Po kilku godzinach pracy



              W ostatniej chwili udało mi się uchwycić drugi helikopter

              • zenobiusz said

                Trafił do spamu przez niewłaściwe linki.🙂

              • zenobiusz said

                Nie zamieściłem zdjęć pozwalających cię zlokalizować.
                Te helikoptery,mogły nie latać rzeczywiście dla sportu.
                Na drugim zdjęciu widać pięknego sylfa w akcji,jeśli się nie mylę..
                Coś czuwało nad nami by zdjęcia nie weszły od razu,🙂
                Trzeba pamiętać o tym, by nadsyłane zdjęcia ,
                nie mogły być pomocne w lokalizacji operatora i jego bustera.

                • waryjat said

                  Ok. całkiem słusznie, bo od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy z moimi przesyłkami, które często zamawiam. Przez ok. 7 lat żadnej otwieranej a ostatnie 2, które szły Pocztą Polską oryginalne taśmy przecięte. Zamawiałem kurierem kolejną paczkę (porcję żywicy) i muszę dobrze ją obadać przy odbieraniu.

                  Jeszcze taka ciekawostka, pewnie przypadek, chociaż jak to powiedział jeden mądry „nic nie dzieje się przez przypadek” miała miejsce w momencie mojego dojrzewania do zrobienia działka. Był to początek maja i może była to nawet majówka z rodziną. Opowiadałem o dziwnych smugach na niebie i w tym momencie mój telefon przez nikogo nie dotykany w domu SAM zadzwonił na drugi telefon komórkowy w domu. Matka będąc w domu odebrała swój telefon myśląc że ja coś chcę. Odebrała i słyszała głosy, ale nic nie potrafiła zrozumieć. Na moim telefonie nie zeżarło żadnej kwoty i również w moim telefonie nie było zapisanego wychodzącego połączenia. Do dziś nie wiem co to mogło być i jak to wytłumaczyć niż wszystko mogący HAARP. 🙂

              • Atena7777 said

                Fajny CB i będziesz na pewno zadowolony z jego pracy (zresztą i tak już jesteś), możesz zrobić jeszcze TB i zakopać je sobie w ogródku bo jeżeli masz gdzieś w pobliżu wieże i inne nadajniki to mogą zakłócać działanie CB, dobrą ochroną dla domowników będzie zakopanie także takich TB w każdym rogu domu.
                Ten helikopter u Ciebie to chyba jest wojskowy bo u mnie też taki latał: http://www.youtube.com/watch?v=bOaIqeikEjQ

                Pozdrawiam!

                • waryjat said

                  Mam już mufinki, żywica już jedzie, tylko jeszcze w wolnej chwili muszę obadać jak mi tu lokalne rzeczki spływają, tak by fajnie wysuszone na kamień TB-ry powrzucać. Wieże raczej w moim terenie są bardzo rzadko poustawiane, ale ze 3 w okolicy 15km się znajdzie. Jak będzie pogoda na początku października to rowerek, łopatka i parę kilko babeczek do plecaka.

                • waryjat said

                  Aj zapomniałem. Rzeczywiście helikopterek bardzo podobny.

          • zenobiusz said

            http://educate-yourself.org/zsl/zslusafversuswingmakers17jul02.shtml
            Tu więcej o sylfach,żebyś wiedział, z czym masz do czynienia.
            To sojusznicy.

    • Atena7777 said

      Info od moderatora forum DI:
      „Wiem co się stało mieliśmy włamanie podczas audycji, jakie są skutki nie wiem.
      Informatyk zajmie się tym, kopia zapasowa jest w razie czego.”

      Waryjat, nie wiem dlaczego nie mogłeś zarejestrować się na forum………….. trzeba było spróbować jeszcze raz.
      Gratuluję działka!!! A z jakiej części Polski jesteś?
      Obecność helikopterów to znak, że Twoje działko dobrze działa. Ja mam 2 CB, jeden w PL a drugi w DE i tu i tu latały……………….. i nadal latają jak tylko wprowadzę jakąś modernizację……………..🙂

      • zenobiusz said

        Dzięki za wiadomość🙂

      • waryjat said

        Dzięki. Czekam na kolejną dostawę żywicy, bo nie spodziewałem się takich efektów i zamówiłem znowu 10l. (od zastygnięcia żywicy a nawet wcześniej od momentu nabycia kamieni na niebie widać błękit. Od dwóch dni czasami pada, ale tak pochmurno może być już zawsze). Działo mi troszkę spękało, ale chwila zabawy z utwardzającą się żywicą i spękania wypełnione.

        Jeszcze czeka mnie zakopanie go w ziemi i jak by coś mi na niebie „nie grało” to będę kombinował z dorzuceniem kamieni. Myślę że to nie jest konieczne. „Wrzuciłem” długie 8-9cm i maksymalnie grube do rurek 28mm. Do tego na dole żywicy 4 kamienie w 4 kierunki świata i jeszcze na górze wystające poza żywicę zdaje się też 4 kamienie. Jako, że lubię kombinować to zrobiłem ryzykowny eksperyment (opiłki niby muszą być mniejsze niż 1,5cm) i rozciągnąłem stalową myjkę do garnków tak by nie dotykała rurek miedzianych ale je opasała. Jeszcze wrzuciłem trochę kwarcu różowego bo ten kamień rzeczywiście działał na domowników. 3 z 4 osób wyczuwało gilgotki, ciepło. Na razie jest wszystko ok.

        Nowe działo zainstalowane jest w bardzo południowej części świętokrzyskiego. Jedną nogą mam do małopolskiego a dwa kroki i już śląskie.

        • Atena7777 said

          Cieszę się bardzo, że kolejne działo jest na południu Polski, moje jest jakieś 15 km od Bielska-Białej, a w Małopolsce jest już ich kilka, oby było jeszcze więcej.
          Przydałoby się ich więcej od zachodniej strony bo wszystkie chmury i inne syfy napływają od Zachodu i od Zachodu na Wschód właśnie spychają te syfy Haarpem.
          Pozdrawiam!

  3. zenobiusz said

    http://davidicke.pl/forum/
    TRAWAJA PRACA KONSERWACYJNE
    PRZEPRASZAMY

  4. Atena7777 said

    Waryjat, forum DI już działa, więc spróbuj się tam jeszcze raz zarejestrować i „pochwal” się tam także swoimi osiągnięciami………………..🙂

  5. zenobiusz said

    http://davidicke.pl/forum/
    PRZERWA TECHNICZNA

  6. tigeroo9 said

    Już działa.Pozdrawiam.

  7. zenobiusz said

    Mamy zdaje się, powtórkę awarii
    .Błąd serwera
    W witrynie wystąpił błąd podczas pobierania strony http://davidicke.pl/forum/chembuster-i-orgonit-t2245-2400.html. Może być ona wyłączona na potrzeby konserwacji lub nieprawidłowo skonfigurowana.

  8. barbarian said

    Forum DI znów nie działa…😦 można je zapisać na dysk jakoś?

    • zenobiusz said

      Forum znowu działa,tak że można ściągać.Na wypadek ich znikania,mam skopiowane 25 stron ich materiałów,
      ale zamieszczę dopiero jak usunę reklamy niedozwolone na wordpressie,bo powielenie ich żywcem mogłoby do tego doprowadzić
      .Dziwi mnie że nie odzywają się tam moderatorzy.
      Pozdrawiam.

  9. barbarian said

    nie działa dalej
    jak wchodzisz na stronę że działa?

  10. Atena7777 said

    Forum powróci, bez obaw🙂
    Portal zostaje przenoszony na nowy serwer z Polski do Niemiec, więc trochę to może potrwać.

    Pozdrawiam!

  11. ROBERT said

    Nie ma co sie oszukiwac i trzeba powiedziec, ze dluzsze wysiadywanie przed monitorem prowadzi do silnych boli oczu i glowy. Staje sie rowniez bardziej spiaca i zmeczona nastepnego dnia.. Niemniej jednak nieraz trafia sie na takie zaj…. artykuly i ponownie wciagnieta jestem na wiele godzin. Dziekuje autorowi za moj bol glowy😉 Przyznam jednak ze takie bole to zniose z przyjemnoscia. Milego dnia.

    • zenobiusz said

      Taki ból głowy ustępuje po paru dniach obecności orgonitu w pobliżu komputera.
      Zmniejsza się też ,zapotrzebowanie na sen regenerujący organizm.
      Mi wystarcza,3 góra 4 godziny,ale może to kwestia wieku,
      i indywidualnych predyspozycji.

  12. barbarian said

    ok w takim razie trzeba poczekać. Dzięki za informacje bo już się martwiłem że nie będzie wcale.
    Pozdrawiam

  13. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!

  14. barbarian said

    forum DI znów nie działa.. chyba już nigdy nie będzie działało normalnie, co chwila ktoś je wywala.. szkoda bo fajne było

  15. bad said

    j.w.

  16. SIEMA said

    wystawilem dzialo jak na dworze jest -5 czy to nie przeszkadza na poczatek

    • zenobiusz said

      A gdzie to w Polsce mamy jeszcze -5 stopni,chyba że piszesz z głębi Ukrainy,to by tłumaczyło brak polskiej czcionki..
      Twoja poczta raddupek@,nie wzbudza jednak zaufania.Musisz się postarać,zanim napiszesz że mróz ci rozsadził bustera.

  17. SIEMA said

    prosze o odpowiedz

    :wystawilem dzialo jak na dworze jest -5 czy to nie przeszkadza na poczatek

    po ok. ilu dniach zacznie dzialac ..

    • zenobiusz said

      Działa od razu,efekty w otoczeniu nasilają się stopniowo.Poczytaj bloga i zobacz liczne filmy.
      Pozdrawiam.

      • SIEMA said

        dziekowa , stio juz od wczoraj wieczor narazie jeszcze nie dziala pewnie musi sie troche ( zaaklimatyzowac cos w tym stylu) zrobione jest dobrze takze czekam

  18. SIEMA said

    mozna przeniesc dalej od budynku (budynek 3 pietra) mozna je wogole ruszac i przeniesc teraz

    • zenobiusz said

      Można przenieść.Działanie nie polega ,na cudownej zmianie pogody,ale na wzmocnieniu jej naturalnych cech. Ponieważ mamy dzisiaj,


      należy się cieszyć słońcem.Dopiero jak pokażą się samoloty próbujące sypać chemię,można będzie zobaczyć jak to działa na smugi.
      Pozdrawiam.
      P.S. Z szacunku dla języka ojczystego,staraj się sprawdzać pisownię przed wysłaniem pasta.Nie zawsze mam czas na poprawianie.🙂

      • SIEMA said

        Ale Europa , nie złe zdj. mam jeszcze kilka pytan mam nadzieje że mi odpiszesz , działo jest wysok. od spodu 150cm , moze jeszcze dołączyć rurki po 40 cm. Powiem tak rano zachmurzone niebo rozstąpiło się elegancko ,pozniej latali z tym syfem zostawili slady i slady utrzumuja sie nad moim działem juz ze 2,5 godziny , powoli znikaja ale naprawde wolno . Jak patrze na horyzont w cztery swiata strony niebo kompletnie zamglone , moze musze sie uzbroic w cierpliwosc , Odpisz ! moge podac nr tel . jak chcesz zadzw. z zastrzeżonego albo ja zadzw.

      • zenobiusz said

        Z moich obserwacji wynika,że działo po prostu wzmacnia Sylfy które zwalczają ,w sposób widoczny smugi.Miałem faktycznie relacje ,że po około tygodniu było to widoczne.Poczekaj.Jak zobaczysz wyraźniejsze efekty,spróbuj przedłużyć,i też obserwuj.Wszyscy jesteśmy zdani na eksperymenty.Przestudiuj dokładnie materiały na blogu.

        • SIEMA said

          dziek ! , i zauwazam juz pewne efekty na niebie ,, jak by cos bede pisal POZDRAWIAM

          • SIEMA said

            PYTANIE ! zalweajac metal z krysztalami żywicą , pierwszą badz drugą . warstwe moglem zalac do prawie gładkiej powieszchni tak ze warstwy stykaja sie w 90% żywicąa nie metalem , czy ma to jakies znaczenie ! i czy początek rurek ( tam gdzie sa krysztaly na dnie) musza dotykac metalu czy wystarczy ze sa nim nim obsypane

            PROSZE O ODP>

            • zenobiusz said

              Myślę że nie muszą dotykać, bo to nie zjawiska przewodzenia,jak elektryczność.Powinno działać,a jak ,okaże się w praktyce.
              Pozdrawiam.

              • SIEMA said

                dzięki za odp. tak dokładnie to raczej dotykaja , moj chembuster mał tylko raz okazje sie wykazac za pierwszym razem jak go wustawiłem , rozmazane smugi znikneły po 2 godzinach , zobaczymy jak to bedzie , bede napewno pisał co i jak , Pozdro , i życze błekitnego nieba !

                • SIEMA said

                  Pytanie ; wysok. chembustera to 150cm ( calosc od podstawy) mysle ze jak doloze rurki tak po 50 cm moze lepiej dzialac co? ( moga byc juz stalowe na koncu sa poprostu tansze ) ???

                  • zenobiusz said

                    Metodą prób i błędów. 🙂
                    Trzeba próbować.Myślę że będzie dobrze.
                    Pozdrawiam,i dziękuję za kolejne relacje

                    • SIEMA said

                      no dzieki a jak dzi u ciebie niebo ja w centrum POLSKI (kalisz) mam zachmurzenie szara mgla nad domem troche bylo niebiesko ale juz znowu szaro

                    • zenobiusz said

                      Szaro i mgliście,ale jesteśmy w niżu,to prawidłowo.

  19. SIEMA said

    tak patrzalem na sat i na pogode w necie

  20. SIEMA said

    pytanie : jak nad chembusterem pojawi sie ta biala szeroka krecha chemitrails , to po jakim czasie u ciebie znika ( mniej wiecej)

  21. siema said

    chyba moj chembuster nie działa jak trzeba , osadzilem kryształy w tych przejsciowkach przyklejiłem do mufki zatykajacej rurke w włożtłem do rurki , a moze przy zalewaniu poliestrem zalalemkolejna warstwe tak ze warstwy łącza sie nie metalem ale zywica ,

  22. siema said

    mieszkam kolo kalisza ma ktos chembustera w tych okolicach ,KONIN ,KALISZ, OSTROW WLKP.

  23. siema said

    odpowiedzcie mi czy chembuster ma wys. 150cm od samego spodu nie jest za niski , bo naszprycowany jest konkretna dawka pozadnych kryształow a nie dziala ( mam go rozpier…..) ????

  24. xxxxxxxxxxxx111 said

    chembuster dziala moze nie na 100% ale pokazuje od czasu do czasu swoja niezwykła moc !

  25. xxxxxxxxxxxx111 said

    przepraszam czy jest ktos na tym forum obecny?

Skomentuj

 
