Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Prawdziwa walka na niebie.Nadesłał Nicram.

Posted by zenobiusz w dniu 3 Wrzesień 2011


  1. Nicram powiedział/a

    3 Wrzesień 2011 @ 06:30 eDzisiaj idąc na 7:00 do kościoła, obserwowałem prawdziwą walkę na niebie: nowe smugi chemiczne i walcząca z nimi gromada sylfów. Gdy wychodziłem z kościoła, pierwsza część bitwy była już wygrana: smugi urywały się wchodząc na mój rejon, a nade mną były tylko sylfy. Za chwilę samoloty nadleciały znowu i zostawiały nowe smugi, ale sylfy bardzo szybko je usuwały. Mam parę ciekawych zdjęć z dzisiejszej walki.

     

     

  2. Nicram powiedział/a

    3 Wrzesień 2011 @ 06:51 eA to , mój,zaprzyjaźniony anioł pogody.

Odpowiedzi: 2 to “Prawdziwa walka na niebie.Nadesłał Nicram.”

  1. Nicram said

    Biedne sylfy chyba już nie dają rady, za dużo było tych oprysków, teraz na całym niebie są rozmazane chmury.😦

    • zenobiusz said

      To nie to ,że nie dają rady,one ingerują do poziomu normalnej atmosferycznej sytuacji,nie modyfikowanej przez człowieka.

      Tak wygląda,zamglenie nieba jest naturalne ktoś chciał je „poprawić”

Skomentuj

 
