Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

A oni robią swoje.

Posted by zenobiusz w dniu 25 Sierpień 2011


W końcu złapał go na taśmie. Jest to jeden z 3 różnych helikopterów, które widziałem przed wokół mojej okolicy i domu, zaczęli pojawiać się po umieściłem mój pierwszy cloudbuster w domu, jeden z nich był czarny helikopter podobny do tego, ale nieco mniejsze w wielkości, a drugi był helikopter wojskowy, nieco większy i przyszedł w nocy ze światłem wyszukiwania mające na ogrody domów w pobliżu mojego domu, żałuję, że mój aparat wtedy uchwycić ten moment, ponieważ to był niesamowity rzeczy do zobaczenia. Jeżeli pochodzą one jeszcze raz zapisać. Mój wniosek, filmy, helikopter i historie są prawdziwe i Orgonite że działa!

Odpowiedzi: 4 to “A oni robią swoje.”

  1. zenobiusz said

  2. zenobiusz said

  3. zenobiusz said

  4. zenobiusz said

Skomentuj

 
