Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Dowody działania cloudbustera,rejestrowane na radarze.

Posted by zenobiusz w dniu 11 Lipiec 2011


Podczas naszej akcji zatrzymywania chmury nad Bałtykiem,obserwowałem mapę radarową Polski,która dawała mi pojęcie,czy i gdzie działają bustery.Trudno było to udokumentować.Tu materiał pokazujący,jak działanie jednego clodbustera, rejestrowane jest przez radar.

http://www.rainengineering.com/radar/radar_gallery.html

Pierwszy Korzystanie z Simple „Cloudbuster” na pokładzie SS Maui, 1979

Statek znajduje się na środku ekranu. Średnicy ekranu wynosi 48 mil morskich. Pozycja flasher jest przekątna linia przerywana, pokazując statek pozycji na południowy zachód. Prędkość statku jest 22 węzłów. Ciśnienie jest 1025 mbar. Wilgotność względna wynosi 75 procent. Radar nie wykazuje echa deszcz cloudbuster włączania, na 20:30 czasu pokładowego.
Radaru na 21:30. Wyświetlacz pokazuje echa deszczu, które powstały w temperaturze 10-12 mil bezpośrednio przed statku, w prawo na radar flasher pozycji. Była to reakcja na działania cloudbuster, mające na rufie statku, a także przednie i-aft linii statku. Działalności burzy deszcz rozłożone w postaci strzałki w każdą stronę statku. Działalności Squall zmniejsza gwałtownie raz na rufie statku belki. Geometria scenariusz pozostał niezmieniony do cloudbuster zamknięty na sugestie Commodore Wright, świadek akcji. Cloudbuster był wyłączony 21:40.
Radaru na 22:30. Echa deszczu nie są już generowane naprzód na statku linii kursu. Tworzenie deszczu Arrowhead jest rozpraszanie. Tylko fragmenty były wyświetlacz szkwał pozostają objęte wstecz. Całe zdarzenie jest opisane w poprzednim tekście. Zaprojektowane echa deszczu wokół Maui zawsze popadł w geometryczne wzory, których forma została funkcja szczególności urządzeń technicznych deszcz i sposób w jaki został zatrudniony. Formacji grot z szkwały był tylko jednym z wielu zaprojektowanych wzorów deszczu uprzedmiotowionej na radarze.

Radar? Brak Metafizyka, No Magic, nr Mistycyzm? Wystarczy Inżynieria!

  

Zaprojektowane ściany deszczu (fot. 1)

Oahu Zdjęcie # 1. Colossal ściany deszczu, ponad 40 mil morskich od długości i do 10 mil grubości, zaliczki na SS Maui (X) z magnetycznym wschód – po zaprojektowany jest do istnienia przez eterycznego urządzeń technicznych na statku. Podstawową metodą jest opisane wcześniej w tekście. Ukośną linię kreski, począwszy od X do obwodu ekranie radaru, jest statku flasher pozycji. Każda kreska, i każdego miejsca, oznacza 2 mil ponad-the-ocean odległość. Zakres średnicy wynosi 48 mil morskich. Prędkość statku jest 18 węzłów. Gdy statek kieruje 070 stopni w Kalifornii, wschód-zachód tropikalnych przepływu eteryczne życie w pobliżu Oahu na Hawajach, jest spiętrzonych przez procedur inżynierskich, jak porusza się statek. Lokalne spiętrzenie tego ogromnego przepływu eteryczne życie, powoduje lokalny wzrost eteryczne potencjał, który natychmiast przyciąga atmosferze pary wodnej do spiętrzonych obszarze. To z kolei powoduje, że normalny potencjał dalej na wschód do stos na większy potencjał, obszar głupcami, przestrzeganie odwrocie prawa przepływu eteryczne continuum.Ten napływ eteryczne życie dalej zwiększa potencjał w spiętrzonych obszarze. Ten obszar mocno przyciąga dalsze atmosferze pary wodnej, bez względu na barometr, który w tym przypadku 1020mb. Wynik jest tworzenie „z niczego”, z ogromną linii deszczu jak ten, zawierający być może miliony ton wody nad 40 mile długości. Massive, ciągłe pchanie przez wschód-zachód przepływu tropikalnych eter, przeciwko pulsacyjnych emisji eteryczne i blokowanie działania tego urządzenia na statku, produkuje jeszcze bardziej eteryczna pobudzenia, z całym systemem w końcu doprowadzona do „lumination” lub potencjalnych absolutorium. Ulewny deszcz jest następnie zwolniony z akrecji. Powstania wiatr na zachód od tej zaprojektowane pokazują przód w szerokim paśmie radar „bałagan”, czyli fałszywych powrót morza, wokół, a przede wszystkim za SS Maui. Radar nie kłamie.

Zaprojektowane ściany deszczu (fot. 2)

Oahu zdjęcie # 2 pokazuje, co dzieje się po zaprojektowanych linii deszcz przytłoczony Maui, w wyniku połączonego efektu prędkości statku na wschód, i na całym świecie-opasujące kierunki tropikalne wschód-zachód przepływ eteru. Piętrzących efekt, który stworzył masy deszczu została usunięta. Skąpe 12 mil poza Maui, odbicia i wielkości masy deszczu mają zarówno znacznie zmniejszone. System deszczu zmalała z ponad 40 do mniej niż 27 kilometrów długości. Cała masa deszcz również przesuwany na północ do nowej orientacji na Maui, prawie równolegle do jej przebiegu. Na Maui, zmiana wiatru prawie 90 stopni nastąpiło, jak wskazano w celu zmiany w dystrybucji bałaganu morza radar wokół statku. Przesuwany masy 0rain nadal czerpać eteryczne życie z tłumaczy na statku, ale raz na zachód od statku, nie ma wpływu piętrzenia może być wywierana w tych szerokościach geograficznych, takich jak pokazane w pierwszej radaru zdjęcie ekranu Oahu. Masa deszcz jest teraz geometrycznie nie są zgodne z tłumaczy na statku, a wkrótce zwolniony z istnienia. Cały proces może być poddawane recyklingowi, a drugą skargę piętrzenia zaprojektowane po fazie odzyskiwania zakończy się w eterycznym continuum.

Scenariusze takie jak te zostały wprowadzone dosłownie setki razy podczas podróży ponad 300 Trevor Constable oceanu na pokładzie SS Maui. Nagrania często w ciągu dnia na upływ czasu kaset wideo, happeningi były całkowicie obiektywne. Ponadto, radar, pod warunkiem ciągłej, niezbitego dowodu eteryczne prawa przepływu i fizycznej obecności ogromne fale eteryczne życie, które biorą udział w całym życiu na ziemi. Interdiction z prostych, geometrycznych urządzeń sprawia, namacalne tego eteryczne działania, prawidłowy kąt, prawidłowo stosowane, sprawia, inżynierii deszczu technicznie wykonalne. Radar obiektywizuje co się dzieje.

 


„Efekt Mojżesza”

Unikanie SS Maui kolizji wyświetlacz System zapewnia zapis typowy „rozstanie z nieba wody”, które pojawia się, gdy statek zbliża mas deszcz z biogeometric funkcjonowania urządzeń. „X” to pozycja Maui, na środku ekranu. Ekran pokazuje powierzchni oceanu przez 24 koło mil morskich wokół statku. Linia przerywana od X do obwodu ekranu statku flasher pozycji, pokazując SW kierownicy statku do Honolulu z Los Angeles. Masy deszcz po obu stronach statek „parted” za przejazd. Otwarte „wykop” w deszczu jest wyraźnie widoczne. Zjawisko to zostało wielokrotnie doświadczył podczas eksperymentów inżynierii deszczu.Scenariusze tego typu są szczegółowo opisane w niniejszej sekcji strony.



Spiętrzenia ETERYCZNE życie z WEST

SS Maui (X) jest jeden dzień wychodzących z San Francisco, Kalifornia, w drodze do Honolulu na Hawajach. W strefie umiarkowanej Ziemi, panujących przepływu eterycznego jest zachodu na wschód. Południowo-zachodnim oczywiście Maui jest pokazywany przez myślników i spacji jej flasher pozycji. Każda kreska, a każda przestrzeń oznaczający 2 mil morskich od over-the-ocean odległość. Ciśnienie jest 1022 mb. eteryczne urządzeń technicznych na Maui został skorygowany, aby sprzeciwić się lokalnie regionalnych zachód-do-wschodniej przepływ eteryczne życie. Tłumacze i 22 prędkości węzeł statku są wykorzystywane w połączeniu do produkcji tego lokalnego blokowania przepływu planetarnych. Umiejętności, doświadczenie i cierpliwość są konieczne do produkcji eterycznego drenaż od statku w kierunku zachodnim, bezpośrednio do strumienia postępu eteryczne od ogólnego kierunku magnetycznego zachód, sprzeciwiającą się przepływu.przypadku, gdy z zachodu na wschód przepływu eteryczne sprzeciwia się pomyślnie, eteryczne potencjał wzrostu, silnie przyciąga atmosferycznego. Nietypowe, zaprojektowane obszar podwyższonego potencjału eteryczne staje ukierunkowaniu na niższy potencjał przepływu zbliża się od dalej na zachód. Po niskich do wysokich prawa przepływu prądu eteryczne, ten potężny napływ szybko podnosi eteryczne potencjału obszaru deszczu akreujące do „lumination” lub potencjalnych absolutorium. Heavy Rain jest następnie zwolniony, jak w tym opisie radaru. To zdjęcie ekranie radaru pokazuje SS Maui prawie martwy centrum potworne nagromadzenie deszcz, ponad 20 kilometrów długości i do 8 mil grubości. Morza na południe Radar bałaganu statku weryfikuje południowym wietrze w tym formacie, które nie mają praktycznie żadnego wpływu na przyrost deszcz – ten ostatni jest etherically generowane i etherically kontrolowane. Taka kontrola pozostaje operacyjny do barierę deszcz w końcu skoki przeszłości wpływ piętrzenia wywierana przez sprzętem pokładowym. Formacja deszczu następnie topi się, a od zachodu do wschodu prądy normalizacji po usunięciu blokady lokalnych spowodowane przez eterycznego urządzeń technicznych na statku. W takiej sytuacji jak wyżej, części masy deszczu lokalnie, tam gdzie SS podejścia Maui, tak, że wypłynięciem statku aż takiej linii deszcz, jak powyżej, w warunkach praktycznie bezdeszczowej. Ściany deszczu są widoczne po obu stronach statku jako masa deszcz tranzytem. Wspólne występowanie tego „rozstania wód” spowodował, że jest „The Effect Mojżesza”. Trevor Constable uznał, na podstawie swojego doświadczenia, że „pewnego dnia przed zbyt długo, człowiek będzie podejmował szerokie zastosowanie technologiczne eteru”. Radar ma podświetlany początku uczynił na SS Maui.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: