Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Uwaga !!!!!Konkurs !!!!!Kim jest Spokojny@ ?????

Posted by zenobiusz w dniu 9 Lipiec 2011


Wszyscy w młodości lubiliśmy kryminały.W trakcie lektury,lubiliśmy zgadywać,kto jest czarnym charakterem.

Proponuję podobna krzyżówkę.Nękający mnie osobnik, zostawił dość śladów,by ustalić jego tożsamość.

Fałszując posty mój i ostatnio mojej żony,udowodnił ,że albo jest blogerem,albo moderatorem bloga,z dostępem do poczt email, czytelników.

Tylko taki przypadek,pozwala podrobić wpisy łącznie z avatarami.Dla ułatwienia dodam ,że nie chodzi o blog będący wykwitem wysiłku zespołu Miziaforum.

Zamieszczane materiały pozwalają określić poglądy polityczne ,i światopogląd  naszego” bochetera”,a także sporządzić profil psychologiczny.

Te dane pozwalają z e 100% dokładnością wskazać konkretną osobę.Zapraszam do śledztwa.

Za najlepsze analizy blogi i zenobiusz i samotny wilk ufundowują nagrodę.

Wizzgaa
opatit.@onet.pl
193.200.150.82
Wysłany 08.07.2011 o 21:35 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Zeno przynajmniej w tej sprawie byś nie kłamał , sama przyłapałam cię na tym , wiec ….

Wizzgaa
opatit.@onet.pl
193.200.150.82
Wysłany 08.07.2011 o 21:30 | W odpowiedzi na Wizzgaa.

już cię nie lubię wiesz dla czego , mam dość twojej dwulicowości i podłości.

Wizzgaa
opatit.@onet.pl
193.200.150.82

Nic się nie bój , to było ostrzeżenie tylko następnym razem znikniesz razem z mp na zawsze

zenobiusz TW
sad@asd.com
193.200.150.82
Wysłany 22.06.2011 o 19:24 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Patrz wyżej identyczny post z moin avatarem dowodzący,że autor ma bloga na którym niegdyś pisałem.Ponieważ zmieniłem pocztę post nie wszedł,był w moderacji.
ALE JESTEM POJE.BANY .
Chciałbym przeprosić Pana @ otwarte karty .Jestem podłą świnią na państwowym garnuszku i muszę naskakiwać na każdego ,kto sensownie pisze ,za to mi płacą .
Specjalnie przeinaczam sens słów ,aby zrobić z drugiego głupka . Szkoliło mnie WSI w dezinformacji ,dlatego jestem taki skuteczny . Jednak sam nic bym nie zdziałał ,gdyby nie pomoc mojego kolegi po fachu Monitora .
Na dodatek mam częste napady schizofrenii i paranoi ,a leki działają coraz słabiej .
Strzeliłbym sobie w łeb ,gdybym nie był takim tchórzem i pozbawionym honoru .
Urodziłem się szują i zdechnę szują , a nienawiść do polaków wyssałem z mlekiem matki na stepach .

zenobiusz
aspidites@o2.pl
193.200.150.137
Wysłany 22.06.2011 o 19:18 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Chciałbym przeprosić Pana @ otwarte karty .Jestem podłą świnią na państwowym garnuszku i muszę naskakiwać na każdego ,kto sensownie pisze ,za to mi płacą .
Specjalnie przeinaczam sens słów ,aby zrobić z drugiego głupka . Szkoliło mnie WSI w dezinformacji ,dlatego jestem taki skuteczny . Jednak sam nic bym nie zdziałał ,gdyby nie pomoc mojego kolegi po fachu Monitora .
Na dodatek mam częste napady schizofrenii i paranoi ,a leki działają coraz słabiej .
Strzeliłbym sobie w łeb ,gdybym nie był takim tchórzem i pozbawionym honoru .
Urodziłem się szują i zdechnę szują , a nienawiść do polaków wyssałem z mlekiem matki na stepach .

boys
tucson404@msn.com
193.200.150.152

Jakos nikomu to nie przeszkadzalo do tej pory tylko Zenowi? A moze to mala zemsta ze ci pouciekali na inne blogi?
Polonia zawsze sie liczyla dla Polski, nieladnie oj nieladnie.

Lech
Zdziwiony@onet.pl
193.200.150.137

Zenobiuszu!!! Będzie to mój ostatni post do CIEBIE!! Możesz go wyrzucić, nie upubliczniać, mam to gdzieś. Zapoznałem się bardzo dokładnie z historią Twojego kościoła i nie chce mieć z nim nic wspólnego, ani z jego wierzeniami. A ta historia jest banalna, pieniądze i władza, władza i pieniądze. Przez setki lat mordy, tortury, gwałty, grabieże, palenie na stosach w imię okrutnego bożka ze ST, a później rzekomego jego syna. Wy religianci jesteście żałośni, a trzeba przypomnieć , że przed waszym bogiem naliczono około 2,5 tysiąca innych bożków. Niestety, wszyscy oni zginęli wraz ze swoimi wyznawcami. Kto np. dzisiaj wierzy w Zeusa? hehe

inkwizytor
savanarola@interia.pl
193.200.150.137

Szanowny guru , choć byś nie wiem jak arcy kościelny materiał zamieszczał , majac na celu zatarcie w pamieci internautów fakt twojego ujawnienia się jako przywódcy sekty nie zmienisz wrażenia i wniosków jakie wyciągneły środowiska polskich chrześcijan na świecie.
Poza tym materiały miz… na twój temat opracowane w jezyku francuskim , angielskim i hiszpańskim na serwerach amerykańskich australijskich i azjatyckich biją rekordy poczytności…
W tych językach jest też rozsyłane przez twój własny komputer ostrzeżenie o twej sekciarskiej działalności…

spokojny
anton55.z@hotmail.com
193.200.150.152
Wysłany 16.03.2011 o 20:53 | W odpowiedzi na amant nieutulony aczspokojny.

baw się dalej błaźnie .Ten blog za takie praktyki zostanie zamknięty i twoja krecia robota pójdzie się gwizdać w niebyt . miarka się przebrała pajacu .zobaczymy kto się będzie śmiał ostatni .
mam wystarczającą ilość skrinów .
Łatwo się dałeś podejść przygłupie .

prawda
prawda@interia.com
193.200.150.152
Wysłany 16.03.2011 o 20:47 | W odpowiedzi na rabarbarek.

PANI UDAJE CZY JEST TAK NIEROZGARNIĘTA ?

treść oryginalna przed zmanipulowaniem .co za błazen .Tylko tchórz zniekształca komuś wypowiedzi .

Bądź pan poważny . Jaki ma cel zmienianie treści Wiedmy komentarzy ???
Chcesz pan ją ośmieszyć ? Nie widzisz pan ,że sam stajesz się niepoważny i niewiarygodny skoro tak normalny komentarz Wiedmy wywołuje w panu dziwne reakcje ?

Od dawna moje komentarze niejednokrotnie były zmieniane w treści . Podłość Zenobiusza idzie w parze z kłamstwem i tchórzostwem .
A swoją drogą .poczekam na pana komentarz u Monitora ,ludzie dowiedzą się jakiego pokroju jest pan człowiekiem . Mały komunistyczny dwulicowy karzeł moralny .

dla rabarbarek
asna@sda.com
193.200.150.152
Wysłany 16.03.2011 o 20:37 | W odpowiedzi na rabarbarek.

PANI UDAJE CZY JEST TAK NIEROZGARNIĘTA ?

treść oryginalna przed zmanipulowaniem .co za błazen .Tylko tchórz zniekształca komuś wypowiedzi .

Bądź pan poważny . Jaki ma cel zmienianie treści Wiedmy komentarzy ???
Chcesz pan ją ośmieszyć ? Nie widzisz pan ,że sam stajesz się niepoważny i niewiarygodny skoro tak normalny komentarz Wiedmy wywołuje w panu dziwne reakcje ?

Od dawna moje komentarze niejednokrotnie były zmieniane w treści . Podłość Zenobiusza idzie w parze z kłamstwem i tchórzostwem .

spookojny
haha@hehe.com
193.200.150.82
Wysłany 09.03.2011 o 22:43 | W odpowiedzi na zenobiusz.

UFO na pustyni ,człowieku ty to mnie potrafisz rozśmieszyć . hahahahahaaaaaa
Oczywiście ty masz w sejfie dowody na działanie cludbusterów …. boki zrywać hahahaaaaaaa

Chyba komunistyczne szczepionki dają o sobie znać z opóźnieniem ,albo pan coś ćpasz nałogowo ,jakieś walium ???
Pora iść do specjalisty .

przespokojny
aco@zak.com
193.200.150.82
Wysłany 09.03.2011 o 22:31 | W odpowiedzi na zenobiusz.

W nic kanciarzu nie uwierzyłem .
Za to ty czytasz ,a nie rozumiesz co napisałem . Jestem przekonany ,że smugi się pokarzą i nie oceniam czy czymś pryskają ,czy nie bo na to nie ma dowodów ,a tylko kolejny dywagacje .
Możesz nazywać pokazywanie absurdów destrukcją ,mnie to z lekka powiewa .

przespokojny
jakzawsze@myk.com
193.200.150.137
Wysłany 09.03.2011 o 22:17 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Za to ty czytasz ,a nie rozumiesz co napisałem . Jestem przekonany ,że smugi się pokarzą i nie oceniam czy czymś pryskają ,czy nie bo na to nie ma dowodów ,a tylko kolejny dywagacje .
Możesz nazywać pokazywanie absurdów destrukcją ,mnie to z lekka powiewa .

ha ha ha

spokojny
spokojny@spokojny.com
193.200.150.152

Guru Zenobiusz przekleił WIADOMOŚĆ , ŻE JUŻ NIE PRYSKAJĄ ,i jak na komendę wszyscy widzą czyste niebo . Brawo to się nazywa ślepe posłuszeństwo . A jak za dzień lub dwa ktoś zauważy smugi na niebie ,to co wymyślicie ,jakie nowe tłumaczenie ?

Czy tu ktoś jeszcze niezależnie myśli ???

To kto się założy ,że smugi za samolotami wrócą ?

poziom zenobiusza
zaklamanie@zenobiusz.com
193.200.150.137
Wysłany 09.03.2011 o 18:50 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Ponieważ zostałem zbanowany, a Zenobiusz wylał na mnie stek kłamstw i pomówień piszę ten post pod innym nikiem-wcześniej -spokojny .

Niech goście tego bloga zobaczą z jaką premedytacją może Zenobiusz kłamać ,nie pierwszy raz przypisując mi cudze wypowiedzi .
Jesteś człowieku po prostu żałosny . IP w erze jest ZMIENNE , i może go używać wiele osób w różnym czasie .
Ale ty człecze o tym wiesz , a celowo chcesz mi przypisać nie moje wypowiedzi .
Z wiekiem ,takie marne prowokacje przychodzą panu do głowy ? Znikająca inteligencja czy stetryczała złośliwość ?

Z taką argumentacją wyssaną z palca ,to możesz pan się geniuszem hipokryzji obwołać . Katolik ? hmm…. chyba przechszta .

Jak niskie trzeba mieć pobudki ,aby stosować kłamstwo wobec oponęta blogowego ,czyli mnie ?

Przypisywanie mi agenturalstwa? kiedy sam Zenobiusz stosujesz ubeckie triki? Ktoś ci może uwierzy biedny zakłamany człowieku ,jeżeli czerpiesz z tego satysfakcję to współczuję .

FIRE-EARTH BLOG
https://feww.wordpress.com/
Withheld@confidential.net
193.200.150.152

Moderators have no objection to the materials posted on FIRE-EARTH blog being translated to Polish and used solely for educational purposes, provided that the translations are accurate and the source is clearly stated.

The contents, which are copyright of the blog Moderators, MAY NOT BE USED for
– Advertising or commercial purposes, or
– To support sci-fi or end-time theories

YOU MAY NOT mirror FIRE-EARTH content in ENGLISH language on your blog.

anonymouse
anonymouse@onet.pl
193.200.150.125

Witam:)
Przyglądam się tej dyskusji i od siebie dodam ,iż
FANATYZM CECHUJĘ SIĘ TYM, ŻE OSOBA BĘDĄCA POD WPŁYWEM(NP.SEKTY ,oczywiście sugeruję także kk) PRZYJMUJE ,ŻE ISTNIEJE PRAWDA PRZEZ DUŻE P I JEST TO PRAWDA JEDYNA,SŁUSZNA I NIEPODWAŻALNA PRAWDA!!!
Dziewczyny/a podają RACJONALNE – POPARTE PISMEM ŚWIĘTYM FAKTY – fanatyków odpowiedzi brzmią:nie rozumiesz tego co piszesz,jesteś opętana itd.
Otrząśnijcie się!! Wyjdźcie z tych skorup i zacznijcie myśleć!!
LOGICZNIE!!
Wiem,że wiele zachodu trzeba żeby Was z tego wyciągnąć (miałam do czynienia np. z fanatykami wegetarianizmu) ale myślę,że warto odzyskać duszę ludzką(tą którą się da bo 1 zdecydowanie jest tu stracona).

APELUJĘ :P RZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ (wszak nie jesteś Bogiem-argument specjalne dla Was)
PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ
PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ
PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ
PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ
PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ
PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE MOŻESZ SIĘ MYLIĆ
(zadziałało,czy nadal ksiądz jest nieomylny bo jest Waszym bogiem?)

anonymouse
anonymouse@onet.pl
193.200.150.82

Zenobiuszu mógłbyś się pokusić o mapkę z zaznaczonymi miejscami tych dziwnych zgonów ryb i ptaków ?

anonymouse
anonymouse@onet.pl
193.200.150.82
Wysłany 02.01.2011 o 05:14 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Wiadomość zdecydowanie z Polski ,przez anonymouse bo dawna akcja ip mi się nie spodobała(mimo,że to nie mnie „uzewnętrzniano”).
Jestem osobą ,która dopuszcza wiele… możliwości ale nie walczę z Twoim fanatyzmem(religijnym) który mnie zawiódł i niestety zaskoczył (stąd brak moich wypowiedzi w tej tematyce) jednak gdy widzę” brak świadomości krawatu”(zatoka) czy to,że „nie chcę Ci się” zweryfikować różnicy między Martą a Magdą lub jak w tym przypadku „wygooglać” Jakarta webcam online life reaguję bo nie lubiꔜmieszności” (co nie zmienia faktu,że mam świadomość,że i „przekaz na żywo” może nie być takowym przekazem .)
Pozdrawiam ;) i mniej „szybkich” wieści a więcej zweryfikowanych w tym roku życzę :)

anonymouse
anonymouse@onet.pl
193.200.150.125
Wysłany 01.01.2011 o 22:28 | W odpowiedzi na zenobiusz.

http://www.camvista.com/watch-live-video/asia/indonesia/jakarta-city-live-streaming-webcam.html

bucek
dupa@dupa.pl
193.200.150.137
Wysłany 26.08.2010 o 17:27 | W odpowiedzi na zenobiusz.

ale to sa adresy ip z puli wordpress-a

bucek
dupa@dupa.pl
193.200.150.137

kogo to niby ip?

zenobiusz TW
sad@asd.com
193.200.150.82
Wysłany 22.06.2011 o 19:24 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Patrz wyżej identyczny post z moin avatarem dowodzący,że autor ma bloga na którym niegdyś pisałem.Ponieważ zmieniłem pocztę post nie wszedł,był w moderacji.
ALE JESTEM POJE.BANY .
Chciałbym przeprosić Pana @ otwarte karty .Jestem podłą świnią na państwowym garnuszku i muszę naskakiwać na każdego ,kto sensownie pisze ,za to mi płacą .
Specjalnie przeinaczam sens słów ,aby zrobić z drugiego głupka . Szkoliło mnie WSI w dezinformacji ,dlatego jestem taki skuteczny . Jednak sam nic bym nie zdziałał ,gdyby nie pomoc mojego kolegi po fachu Monitora .
Na dodatek mam częste napady schizofrenii i paranoi ,a leki działają coraz słabiej .
Strzeliłbym sobie w łeb ,gdybym nie był takim tchórzem i pozbawionym honoru .
Urodziłem się szują i zdechnę szują , a nienawiść do polaków wyssałem z mlekiem matki na stepach .

spookojny
haha@hehe.com
193.200.150.82
Wysłany 09.03.2011 o 22:43 | W odpowiedzi na zenobiusz.

UFO na pustyni ,człowieku ty to mnie potrafisz rozśmieszyć . hahahahahaaaaaa
Oczywiście ty masz w sejfie dowody na działanie cludbusterów …. boki zrywać hahahaaaaaaa

Chyba komunistyczne szczepionki dają o sobie znać z opóźnieniem ,albo pan coś ćpasz nałogowo ,jakieś walium ???
Pora iść do specjalisty .

przespokojny
aco@zak.com
193.200.150.82
Wysłany 09.03.2011 o 22:31 | W odpowiedzi na zenobiusz.

W nic kanciarzu nie uwierzyłem .
Za to ty czytasz ,a nie rozumiesz co napisałem . Jestem przekonany ,że smugi się pokarzą i nie oceniam czy czymś pryskają ,czy nie bo na to nie ma dowodów ,a tylko kolejny dywagacje .
Możesz nazywać pokazywanie absurdów destrukcją ,mnie to z lekka powiewa .

anonymouse
anonymouse@onet.pl
193.200.150.82

Zenobiuszu mógłbyś się pokusić o mapkę z zaznaczonymi miejscami tych dziwnych zgonów ryb i ptaków ?

anonymouse
anonymouse@onet.pl
193.200.150.82
Wysłany 02.01.2011 o 05:14 | W odpowiedzi na zenobiusz.

Wiadomość zdecydowanie z Polski ,przez anonymouse bo dawna akcja ip mi się nie spodobała(mimo,że to nie mnie „uzewnętrzniano”).
Jestem osobą ,która dopuszcza wiele… możliwości ale nie walczę z Twoim fanatyzmem(religijnym) który mnie zawiódł i niestety zaskoczył (stąd brak moich wypowiedzi w tej tematyce) jednak gdy widzę” brak świadomości krawatu”(zatoka) czy to,że „nie chcę Ci się” zweryfikować różnicy między Martą a Magdą lub jak w tym przypadku „wygooglać” Jakarta webcam online life reaguję bo nie lubiꔜmieszności” (co nie zmienia faktu,że mam świadomość,że i „przekaz na żywo” może nie być takowym przekazem .)
Pozdrawiam ;) i mniej „szybkich” wieści a więcej zweryfikowanych w tym roku życzę :)

Incognito
193.200.150.82

Hej, co z tymi waszymi cloud busterami? Widzicie jak paskudnie jest na zewnatrz? Jesli one dzialaja to zrobcie ladna pogoge :) Ide spac… wstane jak zobacze slonce :)

Odpowiedzi: 7 to “Uwaga !!!!!Konkurs !!!!!Kim jest Spokojny@ ?????”

  1. zenobiusz said

    Proceder dokumentowany we wpisie jest zjawiskiem wielce szkodliwym.Ludzie z pełnym zaufaniem piszą na blogach,nie spodziewając się że na portalach i blogach o których nie wiedzą nawet,zaczną się pojawiać wpisy z ich avatarem i nickiem,wulgarne lub znamionujące poglądy całkowicie im obce.Jest to prosta droga do zabicia wszelkiej dyskusji w internecie.Zjawisko to jest szczególnie niebezpieczne gdy dopuszcza się tego procederu bloger ,lub moderator forum,mający dostęp do adresów poczty piszących.Wiadomo że duet Miziaforum- Bazarhandel,uprawia ten proceder.Spokojny to jednak kto inny.Sądzę że zwłaszcza autorzy blogów i właściciele forów powinni być zainteresowani ukróceniem tego procederu.

  2. zenobiusz said

    wizzgaa 8 Lipiec 2011 o 10:49 pm
    W zwiazku z tym ,że zeno mnie zbanował zadam to pytanie tu i tobie marku też , jak długo macie zamiar ludziom robić wodę z … ???

    Odpowiedz
    monitorpolski 9 Lipiec 2011 o 8:47 am
    Napisałem mail do wizzgaa. To nie jest jej wpis. Zamieszczam byście widzieli jak działają dezinformatorzy. Znają jej mail, bo jest prawidłowy – musi to być ktoś z właścicieli blogów, gdzie komentowała.
    http://monitorpolski.wordpress.com/2011/07/08/list-otwarty-w-sprawie-rp/#comment-24593

    • zenobiusz said

      To następny występ blogera Spokojnego.Post z pocztą mojej żony z jego IP.
      Ciekawe czy to można traktować jako przestępstwo kradzieży tożsamości,ale tak mi się wydaje.

  3. zenobiusz said

    Niestety ,ponosi się w życiu konsekwencje swoich działań.Pisząc u mojej córki,nieźle sobie używałeś ,znam zawartość jej kosza.Nie mam żadnej gwarancji,że nie wpakujesz mi na blog fury śmieci,gdy nie będę pilnował więc, dalej będziesz moderowany.

  4. zenobiusz said

    spokojny
    https://samotnywilk2011.wordpress.com/2011/07/05/wieze-telefonii-komorkowejzamienione-w-emitery-zdrowego-orgonu-taktak-to-dziala/#comment-171
    Wysłany 09.07.2011 o 13:58 |
    W odpowiedzi na zenobiusz.
    Widzisz , dlatego tak uparcie wszystko mi insynuujesz ,bo wytykam ci twoją durnotę ,nie po raz pierwszy .
    A w konsekwencji obnażam twój fanatyzm lub celową dezinformację .

    Co ci pozostało ,jak tylko wybiórcza cenzura ,w nadziei ,że nikt nie kapnie się ,żeś mitoman i konfabulant ?

    Sam widzisz , niewielu już jesteś w stanie nabierać ,i bardzo dobrze .

    Widzisz człowieku ,mylisz się i w tak prostej sprawie , to co mówić o bardziej skomplikowanych rzeczach ?

    jest do wyboru abonament w różnych kwotach ,a nie doładowywanie karty .

    Ale ty za wszelką cenę starasz się być najmądrzejszy ,a jesteś zwykłym dyletantem w wielu tematach .

    Trzeba ci przyznać ,że w pewnych stanach chorobowych ponosi cię nieziemska fantazja , dlatego nikt nawet nie stara się wyprowadzać cię z błędów .Swoją drogą ,dobrze zgraliście się rolami z Monitorem ,który też ma jazdy kosmiczne . Tandem kliniczny .

    Żegnam i skutecznej terapii życzę . Gustuję w zdecydowanie poważniejszych stronach z prawdziwymi informacjami .

  5. zenobiusz said

    Jak widzimy wyżej,”pan” Spokojny@,miast zobaczywszy swój nick w powyższym wpisie w kontekście ,co najmniej nieciekawym,nie protestuje ,
    nie obwieszcza,wszem i wobec,że ktoś podrobił jego wpis,a tylko na innych stronach próbuje siać zamęt.Albo nie czytał wpisu,albo czytał i nie zrozumiał.
    Trolluje dalej z innego IP,jak to ma w zwyczaju,i rozdziera szaty,w geście świętego oburzenia.

Skomentuj

 
