Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Szkoda,że po polsku,tak mało tych filmów.Budujcie chembustery.!!!!

Posted by zenobiusz w dniu 9 Lipiec 2011


Zauważyłem, że od pewnego czasu,w zasadzie nie widzę chemtraili na niebie w swojej okolicy.Jakiś czas temu,widziałem jeszcze, jak czasem i parę samolotów próbowało robić, wręcz kratkownicę ze smug na niebie,ale mimo tych starań, rozpływało im się to i nic nie wychodziło.Wiem,że w pobliżu działają inne niż mój, emitery  orgonu,chembustery,no  i, odległa o parę kilometrów od mojego domu wieża telefonii komórkowej,zmieniła się w emiter pozytywnego orgonu.

Ciekaw jestem,jakie są wasze obserwacje.

Czyżby zaprzestawano oprysku terenów,gdzie z „nieznanych przyczyn”,chemtraile,się nie „udają” ?????

Wiadomo przecież ,że energia orgonu nie istnieje.🙂🙂🙂

Wystarczy poczytać niektóre komentarze, zwłaszcza na Miziaforum,by się o tym przekonać.

Wszystkim życzę czystego nieba bez chemii🙂

Można wyłączyć fonię jak ktoś ma uraz, do mowy Goethego i Schillera,sam obraz wystarczy.🙂

Jedna odpowiedź to “Szkoda,że po polsku,tak mało tych filmów.Budujcie chembustery.!!!!”

  1. mm said

    Też zauważyłem coś podobnego na śląsku. Zaczęło się krótko po Fukushimie. Myślę, że w związku z tą ostatnią na razie dali sobie spokój.

Skomentuj

 
