Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Zapper,dopóki mamy elektryczność.

Posted by zenobiusz w dniu 6 Lipiec 2011



http://www.worldwithoutparasites.com/testimonials.html

Oto niektóre dość typowy (choć bardziej wyraziste) referencje I dostaliśmy od wprowadzenia Terminator (tylko nasz obecny model zappera), który był bardziej udany niż poprzednie modele zapper w leczeniu „nowych” chorób przewlekłych, które stały się endemicznych od chemtrails zaczął kraju na początku 1999 roku. Wpadliśmy na ten model, rok później.

I odpowiedział na pierwszy list z pytaniem, czy osoba ta wiedziała o wszystkich, którzy mieli fibromyalgia, ponieważ chciałem śledzić skuteczność Terminatorów na to, że choroba (Fibromialgia nagle endemicznych tuż po programie chemtrail ruszyło pełną parą). Ona odpowiedziała, że ​​”Och, tak, że miałem też, a teraz nie ma.” Od tego czasu inne stwierdziły, że T uzdrowił ich fibromialgii. Przed T, widziałem trochę utwardzania sukces, który z byłych modeli, nawet modelu generator orgonu (T posiada również generator orgonu).

Nie jestem dzielenia jakiekolwiek rekomendacje leczyć raka, bo nie chcą być suicided na żądanie globalnego narkotyków / medycznych kartelu, proszę zrozumieć.

Nowe choroby są rzeczywiście większy problem teraz. Pół miliona niewyjaśnionych zgonów rocznie od początku istnienia programu chemtrail w 1999 roku i bardzo dużych kolumn nekrolog w lokalnej prasie od tego czasu są dowodem. Własne nietypowe letargu i trwałe „grypy” w ostatnich latach jest kolejnym dowodem, jeśli mieszkasz w Ameryce Północnej, Europie, Korei, Japonii, Chinach, na Bliskim Wschodzie, Indie / Pakistan, Australia / NZ, lub obszar miejski w południowo Ameryce. Ten niewiarygodnie ogromne, auspicjami ONZ biologicznych programu walki zwolniła tylko Afryki, Ameryki Środkowej i Azji Południowo-Wschodniej.

Oferujemy również produkt o nazwie „ChemBuster” na naszej stronie . Dr Wm von Peters rozwinął tę homeopatyczne / ziołowy, na naszą prośbę, aby w szczególności przeciwdziałać patogenów w chemtrails i naprawić uszkodzone organy, które tych patogenów najwyraźniej zostały zaprojektowane do ataku. Pozytywnej odpowiedzi od użytkowników była poruszająca, ale czujemy, że środek ten jest najlepiej przez jednego, który jest również przy użyciu pilot-żadnych zapper, w rzeczywistości, nie tylko nasze. Zappers są lecznicze; środek ten jest generatywnej, innymi słowy, odbudowuje uszkodzone tkanki i przywraca witalność.

Jeśli choroba przewlekła, nie reaguje szybko z zapping, to po prostu oznacza, że ​​nerki, śledziony, trzustki i wątroby są zbyt pobity do spełnienia zadanie usuwanie toksyn z krwi sprawnie i po zabiciu małego gnojki, które rozwija w organizmie nagle uwolnienie objętości truciznę w płynie krew, limfa i mózgowo-rdzeniowego. Tylko wtedy, gdy organy życiowe są w dość dobrym stanie będą te toksyny są przełączane z organizmu szybko.

Na szczęście program chemtrail biologicznych / radiologicznych / chemiczne składniki wojny zostały zneutralizowane od późnej wiosny 2002 roku, gdy liczba orgonite cloudbusters w zaatakowany krajów osiągnął masę krytyczną. Wiele milionów ludzi, którzy nadal chory od tych nieustannych ataków, jednak wymagają pewnych nadzwyczajnych pomóc w odzyskaniu zależności od ich organów i wiele z tych osób cierpiących na przewlekłe, w tym dzieci, nadal umiera.

Nasz współpracownik, dr von Peters, jest dostępna do wglądu. Może leczyć się za pośrednictwem poczty elektronicznej, tradycyjnej i telefonu, a jego ceny są uczciwe.Specjalizuje się w leczeniu przewlekłej choroby za pośrednictwem sprawdzonych schematów naturopathic i gwarantuję, że jeśli jego zalecenia otrzymasz zdrowia powrotem wcześniej niż później.

Dr von P reprezentuje bardzo renomowanych „starej szkoły” naturalnej i homeopatii Hahnemann stylu, który zyskał sławę w Ameryce na krótko przed jej dokładnie sabotażu i podważane przez kartel medycznych / leków w połowie 1900. Jeśli spodziewasz się być wspomagane przez główny nurt, naturalnej nieskuteczne lub przez pasożytnicze, biało-powlekane seryjnych morderców (MDS), którzy są w większości tylko utytułowani agenci światowy kartel medycznych / leków, caveat emptor, oczywiście.

~ Don Croft

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Witam,

Jestem Kagina Nathan i ja promować Terminator o Krajowym TV, radio, prasa i tutaj w moim kraju Ugandy.

Tak, jestem Nathan Kagina i zrobiłem promować Terminator o Krajowym TV, radio, prasa i [tutaj w moim kraju Ugandy].

Odpowiedzi i prośby o więcej informacji i dostępność jest przytłaczająca.

Uganda liczy około 30 milionów osób, a 20% żyje obecnie z HIV / AIDS oraz konieczność takiego leczenia.

Chemik rządu, Ministerstwa Zdrowia, dr Grace Nambatya Kyeyune obecnie m.in. ZAPPER do leczenia HIV w Ugandzie, oficjalnie, na podstawie moich własnych badań, świadectwa i studium przypadku.

Zapper jest zadziwiająco najważniejszych odkryć naukowych od bomby atomowej, ale na podstawie prawa magnetyzmu.

W ciągu zaledwie sześciu miesiącach używania Zapper mojego wirusa spadł z milionami na próbkę do niewykrywalnego poziomu.

To zła wiadomość dla kartelu narkotykowego i dobra wiadomość dla milionów żyjących z HIV / AIDS na całym świecie.

Dziękuję za szybką reakcję i za swoją ofertę, aby dać mi kilka Terminatorów.

Attached znaleźć zdjęcia zrobione w momencie śmierci (zdjęcie pamięci z żoną i dziećmi), a następnie na zdjęciu drugim, po odzyskaniu.

Dziękujemy DON za uratowanie mi życia!.

Z poważaniem,

Pan Nathan Kagina

PO Box 16264
Kampali w Ugandzie
Email: nathan_kagina@yahoo.co.uk
Tele: +256782690197

Więcej informacji na temat tej niezwykłej historii, pobierz nasz Nathan plik Kagina PDF.

UPDATE : Właśnie dostałem e-mail z Georg Ritschl, który był moim towarzyszem podróży w Ugandzie, po widział referencje internetowych Nathana. Wydaje się, że Nathan został przy użyciu jednej z zappers Georga, które są knockoff naszych Terminator. I uczył Georg, aby te i promują jego stronie internetowej, orgonise-africa.net . Naprawdę, myślę, że Nathan może zdobyć takie same wyniki z podstawowej zapper, takich jak najtańszy z tendollarzapper.com . Moją intencją z podjęciem zappers do Afryki było wykazanie wykonalności zappers najtańszej konsekwentnie leczenia AIDS, malarii i ogólnych chorób tropikalnych. Carol i miałem tylko wziąć kilka Terminatorów do Ugandy, Kenii i Namibii i większej liczby podstawowych zappers że dystrybuowane głównie były coraz pożądanych rezultatów. Tymczasem, jestem zadowolony wiedzieć, że Georg Ritschl zarabia dobre utrzymanie, sprzedając swoje produkty, ponieważ jest to jak on finansuje jego produkcyjnych, dużych klimatu uzdrowienie pracy w Afryce, które można przeczytać na jego stronie i na ethericwarriors . com .

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Don,

Pracuję z chorych na SM jako praktyczne opiekuna. Widziałem ją umieścić MS do umorzenia dwóch pacjentów. Niestety, mój pracodawca jest teraz grozi pożarem mnie za korzystanie z niezatwierdzonych urządzenia. Mówią, że jeśli nawet wymienić urządzenie w pracy, odejdę.

To doprowadziło mnie do myślenia, że ​​byłbym skłonny opowiedzieć swoją historię na mojej stronie internetowej i podać link do was, a może bardziej zaangażować się, czy może coś wymyślimy. Oto historia mogę powiedzieć:

Pracuję z chorych na SM. Jeden z moich przyjaciół, którzy wackier ma dużo pieniędzy, ale new-age „zapper” Terminator wysokiej częstotliwości i ostatecznie próbował. I nie czuję się lepiej, sorta, miły, ale kto wie?

Wtedy to prawdziwe miły facet, w którym pracuję, MS, który każdy lubi, to do punktu, gdzie nie mógł już kontrolować jego połknąć, i dusić, start kichanie niekontrolowany, a kończy się kichanie krwi po trzech łyżek jego jedzenie. To nie było ładne.

Robił, że przez tydzień lub tak, i pewnego dnia zapytał go, czy chciałby umieścić zapper na kilka razy i zobacz, czy nie zrobił nic.

W tym momencie nie miał ruch w nogach lub jego lewe ramię. Jego lewa ręka była zawsze w piłkę i miał ograniczone zastosowanie jego prawej ręki. Nie mógł się podnieść prawą rękę do ust.

Włożyłem więc zapper na nim przez kilka godzin, gdy byłem w pracy. Po trzy razy w ten sposób, szedłem obok jego pokoju jedną noc, w którym zwykle leżała z nogami prosto i miał wyciągnąć je!

Nigdy nie kichnął żadnych więcej krwi karmienie go to mniejszy problem. Pewnego dnia, gdy przyszedłem do pracy był waggling palcami na mnie. Zajęło mi to minutę, aby zrozumieć, że pokazywał mi, że wszystkie jego palce działa poprawnie ponownie. Po kilku miesiącach jego lewa pięść zaczął mieć jakieś squeeze-teraz może wstrząsnąć ręce z uczciwy chwyt (musisz umieścić dłoń do Ciebie). On może cię zranić podczas potrząsania prawą rękę i zadrapania z tyłu głowy z nim również. On może wyciągnąć lewą rękę w nieco, kiedy to został przeniesiony na i pronacji go. Czasem mówi kilka słów w godzinach porannych.

Ale ja już nie wolno nawet przynieść zapper do mojego „rezydent-centered” instytucji. Jestem już bardzo blisko do utraty pracy z tego powodu. Jestem rozczarowany naszej opieki zdrowotnej w tym momencie. Wydaje się, że zostały przejęte przez „Zasady Ghouls”. :-) Może mogę pomóc wam zmienić?

John

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Don,

Chciałbym poinformować, że wielką przyjemnością mojej Terminator. My FMS wydaje się, że poszedł do umorzenia, ale największe błogosławieństwo jest energią mam.

Miałem CFS lat i jestem zbyt słaby i zmęczony, aby uzyskać pełne obciążenie naczyń do zmywarki w jednym stojąco. Ale na drugi dzień, ja 12-godzinny „biały tornado” numer w domu, podnoszenia i gokarty worki śmieci do krawężnika – całkowitą niemożliwością dla mnie przed – stosując wiele tłuszczu łokcia w łazienkach i kuchni itd. Trzymałem się świetnie!

Jedyną złą rzeczą jaką zrobiłem było narażać się na szkodliwe substancje chemiczne do czyszczenia na trzy godziny, za które zapłaciłem z wielkim bólem głowy. Ale nawet po tym wszystkim praca, moje ciało nadal czuli napięciem. I nie chciał opuścić moje ciało przez długi czas, ponieważ nie było przyjemne miejsce. Ale znalazłem się teraz siedzi w nim, myśląc: „To wspaniałe uczucie mieć ciało do środka” Nawet wtedy, gdy moje mięśnie były obolałe od wszystkiego, prac domowych, czułem się szczęśliwy, że żyje. Wiem, że jest to Terminator. To niesamowite! Aha, i moja siostra właśnie zgłosił się do mnie na swoje doświadczenia z nią Terminator, którą właśnie dostał. Ona była ofiara Fibromialgia więcej niż dziesięć lat, aw ciągu ostatnich trzech miesięcy roku miał to bardzo bolesne miejsce na ramieniu (lekarze powiedzieli jej, że to „łokieć tenisisty”), że nie odpowiedział na nic, nawet morfina. Usłyszałem od niej dziś rano i powiedziała, po 24 godzinach z Terminatora, ból zmniejszyła się 80%! A ona jest bardzo sceptyczny sortowania. Była szczęśliwie podłogi.Więc oby tak dalej działa!

Diane

PS Proszę pamiętać, że jestem na liście poczty elektronicznej.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Jestem bardzo chorowity wszystkie moje krótkie życie, jestem tylko 26 już teraz, a zaledwie kilka krótkich lat temu byłem bardzo blisko końca moich dni cierpiących na chorobę z Lyme.

Dopiero kupiłem sobie Terminator od Ciebie [Carol Croft] i twój mąż, że byłem w stanie wykonać pełnego obrotu wokół na lepsze.

Byłem zupełnie łóżko jeździł, straciłem pracę, a ogromny ból. Powoli, po kilku miesiącach ciągłego stosowania zacząłem czuć się lepiej! I nie można umieścić w do słów jak bardzo jestem wdzięczny za ciebie i twojego męża, bo nie byłoby mnie tutaj dzisiaj.

Prosimy o przekazanie, że na Don, jak czułem, że muszę pozwolić obu wiesz ile masz mi pomógł. Chciałbym pokazać moją wdzięczność dla Ciebie i Don i pozwolić zarówno z was wie, że oboje jesteście robi niesamowite pracy i zmieniających życie … jeśli już nie wiem!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Hi Don,

Jestem zdumiony, z terminator! Ponieważ wiedziałem, że będę.

Najbardziej zdumiewające przyjść do tej pory było z moim prawym okiem. Trochę historii pierwszy, gdy byłem w łonie matki, nerwy za moje oczy nie rozwinęła się i dołącz do tyłu oczy więc urodził niewidomym w lewym oku, nie na wprost z wizji obwodowych nienaruszony, a prawe oko tylko prosto i ani obwodowych ,….. to jest do dnia w tym tygodniu dzięki terminator. Zajmuję się pewne pole widzenia w prawym oku !!!!!!

Zawsze byłem powiedział, że razem, oczy jak para się tylko jeden dobre oko. Zarówno oczy siatkę i zwyrodnienie plamki żółtej, która powoduje dziury w mojej wizji i stałą pływaków. W ciągu ostatnich czterech dni męty nie są blisko, jak widoczne. Teraz myślę, że to wszystko przemawia zdecydowanie do terminatora.

Do tej pory widzę dowodów na robaki terminator zabijania, i ciemne plamy na skórze nie są tak ciemne dziś. Mój oddech jest o wiele łatwiej teraz. Moje siwe włosy nie są tak widoczne teraz albo. Jesteśmy także widząc dowody „kurczy” raka skóry na plecach. Miałem dwie złe dni, gdy nie mogłem nadążyć z niczego, zasypianie w spadku kapelusz i bez energii. To idzie dobry dzień, zły dzień, w sekwencji.

Myślę, że był chory na raka, niż myślałem, i moje słabe nerki z dzieciństwa wracają do prześladuje mnie teraz. Prawo zdaje się ciągle boli w nocy. Bym słuchał ciebie i zarządził, że inne rzeczy. Każę go w kilka dni. Mam zwiększonym poborze wody i to pomaga. I rzeczywiście czuli, że zabijanie robaków w tył głowy w ciągu pierwszych dwóch godzin pracy po pierwszych dwudziestu minut. To było bardzo dziwne uczucie i dał paskudny ból na krótką chwilę. Nie noszę go ciągle jeszcze, ale będę się tam dostać. Myślę, że moje ciało tak przeciążony z rakiem i robaki i to mnie słaby. Bob już powiedział mi, że mamy zamiar zamówić go jeden na pierwszego grudnia. W każdym razie, przepraszam to było tak dawno, ale chciałem podziękować jeszcze raz. Jestem pod wielkim wrażeniem.

Sherene

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Witaj Don!

I kazał zapper od jednego z dystrybutorów prawie miesiąc temu i moje zdrowie ma zdobyć znacznie lepiej! Myślałem, że jestem lepiej niech wiesz, jak się sprawy mają i ci aktualizacji. Zauważyłem, tak wiele ulepszeń, które bardzo wiem od czego zacząć! Postaram aukcji je i sens w tym samym czasie. Kolejny rekord, jestem 41 i kobiety.

My zatok uprzątnięte z „ping” i „whoosh” w prawo na 20-minutowej znak po raz pierwszy miałam na sobie zapper. Już samo to było warte ceny urządzenia!Nie byłem w stanie oddychać z obu nozdrzy od ponad 20 lat! Ale czekaj! Jest więcej! Miałem brodawki i skóry tagów prostu odpadają – nie ma blizn, nie ma bólu, nic! Moje ciało nie pachnie „funky”, kiedy budzę się rano już. Przewlekłe infekcje drożdży mam cierpiała od ponad dziesięciu lat nie ma! Pępka jest jasne (nie stale drożdży lub surowego mimo leków, sprzątanie, itp.), mój język nie jest pokryta grubą warstwą białego z fuj jak to zawsze było, i co najważniejsze, mój układ rozrodczy działa normalnie ponownie ( po raz pierwszy w moim życiu). Mój ostatni okres był tylko 3 dni wolne od bólu (zamiast zwykłych tygodniu ciężkich krzepnięcia i skurcze) i nie PMS! Przepraszamy – Wiem, że pewnie więcej informacji, niż pewnie chciał, ale myślę, że to może pomóc innym biedna kobieta, która cierpi co miesiąc jak ja.

Nie mam więcej trądzik, zits, guzki, torbiele, lub rany wszelkiego rodzaju, w dowolnym miejscu i więcej! Moja twarz jest czyste i świeże szukasz (jest to wielka sprawa dla mnie!) I spać stałe przez całą noc. Odkąd zacząłem sobie zapper, doświadczyłam bardzo ciekawe sny, w drodze. My żywności i głodu kofeiny zniknęły. Moje dziąsła nie są spuchnięte lub krwawienie już. Mam kilka koron, że muszę być uczulony, ale nawet obrzęk i tkliwość wokół tych fałszywych zęby znikły.

I wreszcie, głównym powodem kupiłam zapper na pierwszym miejscu, było pozbycie się wirusa zapalenia wątroby typu C mam nosić przez około 16 lat.Mam nosić go nie mniej niż 22 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu od Wieczorem 03 października 2002 (z wyjątkiem jednego weekendu, patrz poniżej). Do tej pory zauważyłem, że moja energia wraca, gdzie zawsze byłem zmęczony wcześniej. Moje oczy są jasne i WHITE gdzie kiedyś żółtawy i przekrwione cały czas! Będę musiał się ponownie przebadana na obecność wirusa i dostać wirusa w ten piątek, 01 listopada. Wirusowe test obciążenia będzie powiedzieć, jak bardzo się wirusa jest we krwi na ml. Ostatniego testu zrobiłem to w marcu i moje miano wirusa było ponad 3 mln. Jak tylko wyniki wrócić, będę e-mail aby poinformować. Mam nadzieję, że wyniki będą „wirusa nie wykryto”, ale nadal będę szczęśliwy, jeśli poziom wiremii jest o połowę.Przynajmniej to oznacza, że ​​zapper jest pozbycie się go.

Chciałem, aby 7 więcej jednostek dla moich przyjaciół i rodziny. Moja matka jest z cukrzycą typu II i cierpi z powodu wysokiego ciśnienia krwi. Ona także ma poważne, paraliżując stawów rąk i stóp, astma … you name it. Zrobiłem pożyczki zappera do niej na weekend i nosiła ją w skarpetce, na ręce, nocleg.Gdy zadzwoniła do mnie następnego dnia tak podekscytowany, ledwo mówić! Powiedziała, że ​​opuchlizna z jej strony był w dół, to nie boli, i mogła zrobić pięść! Moja matka nie była w stanie tego zrobić lub wybrać coś się z tym strony ponad 5 lat! Wiem, że będzie czuła się o wiele lepiej z zapper!

Mój szwagier jest Typ I cukrzycy. Tak więc będziesz musiał studiów przypadku obu typów cukrzycy. Moja siostra jest diagnozowana jako maniakalno / depresyjnych i bierze narkotyki mózgu na co dzień. Mam nadzieję, że będzie się jej od nich.

Mogę iść i na z pozostałych 4 osób, ale wiem, że jesteś zajęty i nie mają czasu na przeczytanie tego, co już napisałem, nie mówiąc już o pkt w każdej z tych osób. Ważną rzeczą jest to, że będę miał każdy z nich ścieżki są doświadczenia i leków. W końcu będę pisać z powrotem z ich sukcesów. Może jeden z ich historie pomogą komuś innemu podjąć decyzję, aby spróbować zapper!

W każdym razie, chciałem, aby 7 jednostek w ten piątek za pomocą karty kredytowej i chciałem tylko sprawdzić z Tobą, aby upewnić się to wszystko w porządku i że cena była jeszcze 65 dolarów jednostki plus $ 5 do wysyłki. Daj mi znać, czy coś się zmieniło – to jest ok! :)

Dziękujemy za zmianę mojego życia!

Susan

PS … ja naprawdę cieszył się Cb forum i przeczytałem prawie każdy post jest! Moja rodzina i ja przyłączyć się do straży i pomóc uzdrowić ten zakątek naszej planety. Czy znasz kogoś w północnej części ********, która zainteresowana byłaby w koordynowaniu wysiłków?

Dzięki jeszcze raz!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Teraz, tutaj moja osobista historia robi się ciekawie. Jest to niezwykle istotne, aby podkreślić, że byłem badania i eksperymenty z nadmiarem „cud” produktów i różnych przełomów zdrowia przez trzy lub więcej lat i nigdy nie czułem prawie nic z rzeczy, próbowałem! Wody cud, suplementy, produkty energetyczne, technologie piramidy, specjalistyczne amuletów kryształ, to nazwę, próbowałem go. Jednak, nigdy nie jestem jednym zrezygnować. Fakt, że byłem w wielkim zdrowia wykazały, że produkty te być może skuteczne w najlepsze. Moja historia jest wyjątkowa w tym, ze względu na burzliwą przeszłość, przeżyłem nie mniej niż cztery i pół roku z chroniczną depresją, którą zakłada się że będę walczył z przez resztę mojego życia. Tylko ktoś, kto cierpi z powodu ciężkich i rozdzierający agonii kalectwo depresji tak długo w stanie zrozumieć, co czuje i jak trudno jest mieć nadzieję na odzyskanie. Po około miesiącu regularnego korzystania z Zapper tylko przez godzinę dziennie, uświadomiłem sobie, ku mojemu zdziwieniu absolutnie radosnym, że czułem wielki! Tak lekki, zrelaksowany i spokojny. Nie było ociężałość, ospałość, i „ciemności” utrzymujące się w moje ciało i umysł. Po raz pierwszy od prawie pięciu lat, czułem się wolny jak człowiek. Mógłbym obudzić poczucie światła i spokojnej okolicy, cieszyć się cały dzień być może tylko kilka uczuć ulotnych depresji (stare nawyki próbuje wrócić, bezskutecznie dodam!), I wtedy będę mógł iść do łóżka jeszcze uczucie czyste i przejrzyste w moje ciało i umysł. I zostały z wykorzystaniem urządzenia przez około sześć miesięcy i nadal mogę zgłosić ten sam cudowny wolność w sobie. Nigdy nie myślałem, że będę pisać referencje jak to dlatego, że nigdy nie dostał wyników tak z niczego. Dzięki Bogu, dosłownie! Urządzenie to jest prawdziwy cud i jestem zawsze wdzięczny. Dziękuję wynalazcy z całego serca. Powtarzaj to wielkie dzieło, jest tak wiele, że potrzebujemy tego urządzenia! Niech was Bóg błogosławi! Z moją miłością i szacunkiem,

(Sedona, AZ)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Chcę podziękować za przygotowanie tych życiodajnych urządzeń. Zacząłem używać mojego zapper około 2 tygodnie temu … już wyleczony następujące dolegliwości:

1. wyeliminowane męty w moim wzroku. Mój okulista powiedział, że nie było sposobu, aby pozbyć się tych pływaków!

2. wyeliminował praktycznie stałe nosa byłem boryka się z od dzieciństwa (fałszywie przypisane do alergii na pyłki drzew sosnowych)

3. zwiększył swój program odchudzania (zaczęła tracić 4 kg na tydzień mój plan odchudzania -. tracił tylko 1 kg na tydzień)

4. wyeliminowane mojej depresji

5. wyeliminowane wysypka, że ​​mam na rękach i nogach lat – dermatolog powiedział, że to było spowodowane od alergii lub reakcji i chciał mi dać wszelkiego rodzaju kremów i pigułek, które były bezużyteczne.

6. w uzupełnieniu do zdrowszej diety, że byłem na ok.. 1 miesiąc, obniża ciśnienie krwi i wyrównał go – jestem teraz 112/70 z serca w spoczynku z 66 – do jednego miesiąca temu dostałem zgodny odczyt 145/90 z odpoczynku przeciętne tętno 84 lat.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Hi Don,

Dziękujemy wysłanie zapper tak szybko.

Jestem na drugi dzień i jestem naprawdę zaskoczony, nasiliły się poziom energii, które stworzyła dla mnie, tylko o zmniejszenie całkowicie z depresji i korzystanie z mojego ciała – a ja jestem tylko na drugi dzień go używać. Będąc bodyworker, byłem tancerzem baletowym oraz w dziedzinie całe moje życie. Uczę, trener i choreograf etapie baletów. Wczoraj podczas nauczania klasy I był w stanie wykorzystać moje ciało tak, jak nie w latach. To jest niesamowite.

Użyłem zapper od Gru Oto co obserwujemy z wykorzystaniem zappera. Proszę pamiętać, że każdy doświadcza inaczej. Mam także w przeszłości oczyszcza zrobić pasożyta, programów detoksykacji, jelita grubego, itd.

Po tygodniu używania zappera moją wątrobę „zakontraktowana” (myślę, że to były przywr w moim pęcherzyka żółciowego) To był najbardziej znaczących reakcji fizycznej miałem. My trawienie wzrosła tak, że już nie podejmować żadnych pokarmowego pomocy. Jem mniej i mam podnieść świadomość tego, co spożywamy.

Miałem nowo energii, budzę się łatwo w am lub w dowolnym momencie muszę bez wycieńczony i jestem w dobrym nastroju. I spokojnie zasnąć. Myślę, że tak energiczny, jak idę spać? Kiedy moja głowa uderza w poduszkę, czytanie na chwilę, śpię! Nie więcej licząc owiec! a zwłaszcza nie mam wahania nastroju lub z głowy nigdzie już, oczy i skórę ma wyjaśnić, Intuicja jest silniejszy, mam większą koncentrację. Wierzę, że zapper wzmógł moje ORMUS doświadczenia.

Brałem ORMUS (moje i innych narodów produktów) przez około 5 lat i naprawdę, nie mam się zajmować już odczuwać skutki. W rzeczywistości nie biorę żadnych ORMUS produktów co dzień. Tylko wtedy, gdy myślę o tym. Ponadto, witaminy / minerały, wygładza są bardziej skuteczny sposób. I Mój lekarz mówi mi krążenie krwi znacznie się poprawiła. Moje serce nie ma kopii zapasowej w różnym wieku. (Urodziłem się szmery w sercu)

Mój syn miał plantatora brodawki na nogę, kładziemy zapper na niej na 2 dni i nie było. Jego alergii zmniejszyły i upierał się o własne zappera. On ma 19 lat.

Również przez „innych” poziomów widzę pola osoby noszącej jeden, jego wspaniałe! Osoby energetyczne rozszerza się i staje się jeszcze osoby. Jestem wdzięczny i dzięki Galereo do umieszczenia na forum, udało mi się znaleźć źródła dla nich.

Szyper

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Don,

Mam dowód, że roszczenia dokonać o pasożyt wyniki wyeliminowanie z użycia Twój Terminator są prawdziwe. Prawda, że ​​to, o kapitale T! Lokalny uzdrowiciel ma ciemne pole / faza mikroskop z pliku załącznika. Żyć próbki krwi przed użyciem Croft Zapper wykazały zdumiewającą liczbę i zróżnicowane rodzaje pasożytów, robaków i śmieci w jednej kropli. Fuj … Te małe zwierzaki były aktywne i najwyraźniej szczęśliwy, jak rozmnażają się obficie. Pasożyt polka strony IN MY krwi!

Po kilku używać dni od Terminator, miałem krwi pobranej i zbadać ponownie. Krew jak źródlaną! Brak błędów, czystsze niż było wiarygodne. Don bym nie wierzył, jak skuteczne zapper jest, jeśli nie widziałem na własne oczy i krew.

Po 30 minutach poszukiwań próbki krwi znalazłem jednym pasożytem samotny. Jednak spojrzał chorych, depresji i potrzebuje grupy wsparcia.

Dziękujemy za produkt naprawdę wspaniały i niezwykle skuteczny.

Dennis G

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Don,

Oto kilka więcej opinii / doświadczeń … Moja siostra kupiła Terminator (dla tych z nas, w Kalifornii, że nazwa nabiera nowego znaczenia) z innej strony i chcę podzielić się swoją historię.

Piętnaście lat temu, ona i ja byliśmy w wypadku samochodowym. Między innymi, z nogą został zmiażdżony i musiała być odbudowana z chirurgii, szpilki, itp. Prawie nigdy go wyleczyć, a ból nadal. Ona jest samotną matką trzech. Jej całe życie została określona przez stopień bólu w nogę. Nie mogła chodzić boso lub nosić regularnie buty … tylko Birkenstocks, i jeszcze wiele bólu. Snu była często trudna i będący publicznym pedagog szkolny, była na nogach przez cały dzień, zwykle wracając z męczarniach. Jej tylko ulga była Celebrex, który przeprowadził potężny cios w innych obszarach.

Dostała ją Terminator, włożył na jej stopy, a w 20 minut bólu nie było. Nie mogłem uwierzyć, bo rozmawiamy prawie codziennie i zawsze rozmowie udał się do jej stóp, jak robi. To był tydzień przed jej szkoła się zaczęła, a ona nie jest dobrze na nogi w ciągu dnia. Nosiła go 24 godziny na dobę.

Następnie zaczęła odpowiadać, że ból wracał i pomyśleliśmy, o nie, tutaj chodzi, tylko tymczasowym rozwiązaniem. Potem włożyć nowy akumulator, i Voila! nie ma bólu, o ile trzyma bateria świeże i nosi ją 24 godziny na dobę. Niewielka cena za.

Następnie, by to nawet lepiej, że jest uczulony na toksyczne wosku, które wprowadzają do podłóg w salach lekcyjnych, i co najmniej 3 razy w roku traci głos i staje się objawy grypopodobne i traci dni. Ona jest bardzo chora. W tym roku w pierwszym tygodniu, jej gardła zaczął się palić i uszy tingled. Ona Terminator na krótki okres i całkowicie uniknąć poważnego kryzysu na samym początku roku szkolnego.

Należy mieć ze mną tutaj, ponieważ jak tylko zobaczył niesamowite wyniki kupiła dla niej przyjaciel z dzieciństwa, którzy macicy rok temu i robi bardzo źle, a teraz miał 4 włókniaki w piersi. Dostawa Terminator był opóźniony (co jest dużym powodem, dla którego chcesz hurtowych nich) i jej kolega nie dostał aż 2 dni przed jej powołania na jej następnym rentgenowskie. Wierzę, że nosiła go 24 godziny na dobę, ale gdy poszła do szpitala na promieniowanie rentgenowskie, wszystkie guzy zniknęły. Nie miała nawet odwagi nadzieję, że to pomoże, nie mówiąc już o ich pozbyć.

I nadal nie ma, ale mam nadzieję, że możemy to będzie szybko. I prawdopodobnie 3 lub 4 osób teraz, że chcesz, aby jeden. Wyślę kolejności pieniądze jutro … nie mogę się doczekać.

Dzięki,

Elżbiety

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Więc to. . . Mam znajomego, z sześciomiesięcznym dzieckiem życia. I z przedszkola, w jednym tygodniu, mieli choroba świerzb, dłoni i ust, zad, i wirus, który spowodował plamy na twarzy dziecka. Czy to nie przerażające? Zaczęła zapping dwa dni temu, oboje mieli świerzb i Niemowlę, że zad. Nie wiedzieli o rękę i usta. Świerzb i zad zniknął w jeden dzień. Następnie, wczoraj, kochanie, ale wirusa. Widziałem ją wczoraj w nocy i miała czerwone plamy na twarzy i biegunka ostra. Przyniosłem aloes na pieluszkowe i Kim (jej mama) przechowywane przełączania. Dziś poszłam do lekarza, a lekarz był zdumiony.Niemowlę, tylko ma gorączkę na jeden dzień (powinno to być trzy, mówili). Ostre pieluszkowe już strupy (co powinna wziąć dzień lub dwa) i wirus usunięty dziś rano w pieluchy brutto. Miejsca nie było z jej twarzy. Jej matka jest rozanielony i Niemowlę, wygląda całkiem słodko.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

Cóż, w końcu moja kolej ….. Chciałbym zgłosić kilka słów na temat zmiany widzimy tutaj, od kiedy zaczęliśmy przełączania.

Pierwszy oczywiście wszystko, Hans powiedział już, ale więcej …

1. Mamy al miał problemy z jelitowe robaki. Dzieci i Hans miał Vermox do tego, ale jestem z nowego życia i nie mógł wziąć to, więc czekał na zappera. Odeszli w ciągu 3 do 4 dni! Bez żartów! Spowodowały one mi dużo bólu w jelitach, które całkowicie zanikła.

2. Hans ma kłopoty z sercem i brała ASTORVASTATIN (lek obniżający poziom cholesterolu) na co dzień zasady, które zaczął pominięcia nawet. Tylko w skrajnych sytuacjach stresowych, może on nadal czuć crampy. Sądzę więc, że te robaki są pomijane zbyt. On nawet wygląda młodziej, a jego twarz jest mniej wypryskami.

3. Dzieci zap 20 min. dnia i snu naprawdę spokojne po raz pierwszy w ich życiu. Mój najstarszy chłopiec 11, nasz pierwszy chłopak jest 5 i nasza córka jest 2. Siedzą czekając na swoją kolej i nasz chłopiec nie może usiedzieć w miejscu nawet przez 5 sekund. Zdumiewający

4. Moja skóra zawsze dręczyły mnie, ja urodziłem się z pęknięć w nadgarstkach i kostkach, a ja byłem tak suche. Teraz, gdy ja się reakcji detox lepiej następnym razem na suwak. Również I wyglądać młodziej, a czasami nie można rozpoznać własną twarz.

5. CIN3, że wysłałam Ci o wcześniej powoli zanika. To ja sprawdzam się regularnie, więc nie mam Med.-raporty w tej sprawie. Ale myślę, że człowiek nie jest głupi, więc mogę zabrać własnych obserwacji jako wystarczająco dobre.

6. Również, o ile pamiętam miałem pleśniawki, co jest absolutnie odszedł i ponad! Nie więcej swędzenie, nie więcej bólu itp., itd.

7. Teraz jest najpiękniejsze. Kot. Nie wiemy, ile ma lat w rzeczywistości jest ona wybrała nasza rodzina, jak jej domu (i jest całkowicie lojalni wobec nas, gdzie w historii poruszamy się i ruszyliśmy dużo) 5 lat temu, kiedy przybył do Irlandii. Ale uważamy, że ona musi być pomiędzy 10 a 14. Była starzeje z dnia na dzień a ponieważ jest używany na wieś miała kłopoty z energią elektryczną, tutaj w Boyle-mieście. Nie lubiła zapper na początku. To tak, jakby była sceptyczna i chciał, aby zobaczyć wyniki. Ale po kilku dniach było widać była oglądania naszej aury i kontroli z dziećmi. Staraliśmy się położyć go na plecach, ale dała nam wygląd, jak śmiesz to dla mnie zrobić. Więc odeszła w sposób tylko koty mogą zrobić. Ale nagle, a dzień później (Boże Narodzenie-eve) naszych 5 lat zdecydowała, że ​​nie powinno być takie stare przeciągnąć i umieścić ją na plecach podczas snu. Poruszała się i spadł z z monety pojawił się. Jakoś się jej myśli i poszedł leżące na wierzchu i pozostawał na nim przez 2 1 / 2 godziny. Po jej sierść była jak jedwab i mogła siedzieć prosto ponownie. Zerwała się jak nigdy, naprawdę nigdy wcześniej i wygląda lat młodszy. Bawi się z dziećmi i ponownie je mniej niż wcześniej. W przeciwieństwie do wlewania w siebie jakby nie jest w stanie dostać spełnione. Ona jest bardziej czujny. Nasza córka nie dostanie szansę być przykry dla niej już (w małych często są) i dostaje natychmiast małych macierzyńskim ugryźć. Teraz mówią nam o efekt placebo. Czy koty wyobrażać sobie rzeczy ?????? NIE! Więc to jest największym dowodem wszystkich!

YS Theresia

PS jeśli chcesz umieścić go tak jak sprawy można, człowieku. Po prostu ZAPPIN, po prostu zachować ZAPPIN, po prostu zachować ZAPPIN, ZAPPIN, ZAPPIN …..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ + + + +

O mój Boże !!!!!!! To coś jest niesamowity, (trochę historii, gdyż jest ’95, kiedy zaczęli do natrysku ciężkich [wiejskich South Carolina, USA] tu rozwinięte zatoki, kilka lat minęło i już nie mogłem oddechu przez prawe nozdrze następnie w lewo, w zeszłym roku dostałem dąb trucizny bardzo złym stanie i biec do szpitala, a nie doc powiedział mi, że mam skrzywioną przegrodę i chciał natychmiast operować.

Oraz wszelkiego rodzaju czerwonymi flagami udał się we mnie, więc powiedziałem doc cholery nie, moje zmysły o mnie, ale do cholery stamtąd szybko.

Cóż z powodu wypadku na pierwszym roku, trzy tygodnie temu miałem mózgu skanowania zrobić i skanowania ciała (które miałem zajęcia nawet 5 minut po przyjęciu mnie maszyny Tesla, moja żona powiedziała mi mówił płynnie po francusku i coś jeszcze przez około 45 min. na off, a ja i powiedział wszelkiego rodzaju dziwne rzeczy, które naprawdę mi do myślenia było więcej niż skanowanie zrobić „więcej na ten temat, jeśli chcesz po prostu zapytać”)

Jakikolwiek sposób, podczas gdy w biurze doc jest następnego dnia powiedzieli, że było dobre prawo yeah! Tak więc, doc był daleko Chwyciłem mój plik i niskie i oto miałem „cist w moim kanale zatok i dwa w moim ramieniu. (Odeszły przegrody mój tyłek)

Oraz 45 minut do mojej pierwszej sesji zapping mój nos zaczął zamulać ślinić. I zaczął kaszleć do wszelkiego rodzaju nieprzyjemnych rzeczy wtedy poczułam, że coś dosłownie ruchu w twarz przejść do tyłu gardle, zacząłem hacking bardzo ciężko i do obrzydzenia trochę w kształcie jaja co wyszedł i do zlewu było około 1 / 4 calowy dysk żółtawe jaja białe nitkowate rzeczy spada z niego (brzmi bardziej jak Total Recall). Następnie po więcej drenaż. I zszokowany się przez większość dnia, euforia jest prawie wciągająca, jak tylko będę pod poszedł bardzo silny ból w plecach przez około 4 godziny, jak również mojej głowy i żołądka. Wtedy wszystko się zatrzymało!

Mój kręgosłup czuje się lepiej niż to od lat!! (I broke my z powrotem w 97 i był sparaliżowany przez 7 mc. Od pasa w dół, że zasysane) i mam teraz wyrzucić ich wszystkich „medycyna” i czuję się świetnie! Moja głowa jest tak jasne, nie mam depresji w ogóle, moja wizja uległa poprawie, moją ślepotę kolorów częściowo lewo (to jest naprawdę dziki, czuję się jak nowe dziecko widząc wszystko po raz pierwszy) moje ramię nie boli ( że chirurgicznie ponownie nałożona 3 lata temu, że zasysane również) po raz pierwszy od mojej operacji i wypadku.

Całe moje ciało czuje się jak to jest przebudowany od wewnątrz. Powiedziałem moim neurolog do przejść się nie wierzyli mi więc sprawdziłem się i jest mi lepiej niż nowe, naprawdę mają ciężko z tym wszystkim, ale to ich problem nie mój. Od dzisiaj został zwolniony z wszystkich moich lekarzy z poza doskonałym zdrowiem, Pięć miesięcy pigułki, wyśmiewa i skanuje i wszystko, co potrzebne było kilka dobrych dni przełączania.

~ Stanman

Skomentuj

 
