Zenobiusz-Samotny wilk

Przypomnienie o co walczymy,Budujcie bustery,róbcie orgonity !!!

Jak zacząć.???

Posted by zenobiusz w dniu 5 Lipiec 2011


 

 Orgonite – jak zacząć

http://www.orgoniseafrica.com/index.php/orgoneinfo/become-an-orgone-warrior.html
Tylko w jaki sposób można najlepiej rozpocząć porządkowanie swojego życia i środowiskaorgonite ? Zostałem zapytany o to przez wielu ludzi, którzy niedawno natknął ogonite i zacząłem czytać dużo na ten temat:

Więc Myślałam o tym, co bym za istotne.

Problem z tym pytaniem jest to, że orgonite jest tak skalowalna. Wszystko pomaga i nigdy nie można zrobić zbyt wiele. Najdrobniejszych orgonite minimum dla podstawowej ochrony jest posiadanie jednego wieży buster . Wiele prostych ludzi w Afryce, że dałem tylko jeden TBwrócili i zgłaszane wielkie zmiany. Prosty TB może wywołać potężne detox reakcji i pobudzać i chronić osoby. Rozpocznie się na krzywej leczenia, na pewno. Ale jestem pewien, że chcesz trochę więcej, a mianowicie komfortowe orgonite zestaw startowy !

Start z 12 TB

Umieść 4 w odpowiednich rogach nieruchomości, nie pogoda sprawy żyć w swoim własnym domu lub mieszkania. Put 1 w elektrycznych DB-płytki i 1 na rurze wody albo jego wejścia do domu lub mieszkania. (Użyć taśmy maskującej lub taśma do mocowania) Teraz inne są do Państwa dyspozycji, w ​​zależności od priorytetów. Jeśli masz telefon wieże w pobliżu, dar nich!To jest ważniejsze niż cokolwiek innego. Zasadniczo każdy telefon wieży przynajmniej w promieniu 5 kilometrów musi być obdarzony dla własnego bezpieczeństwa. Jak to zrobić?Zapraszamy na spacer z psem lub samodzielnie i miejsce TB tak blisko jak to możliwe, że wieża. 1 wystarczy. Jeśli nie znaleźć dobrą kryjówkę bardzo blisko, relaks: TB są skuteczne nawet do 500m od celu! TB, że masz w lewo można umieścić w pobliżu telewizora lub komputera monitorów (mam nadzieję, że nie ma mikrofalowa, wyrzucić, ok!) Można już zobaczyć, że 30 TB brzmi lepiej niż 12, ale 12 to dobry początek. Polecam co najmniej 1 HHGlub średnich i dużych piramidy , aby zakotwiczyć cały wykazują nieco. Umieścić go w swoim pokoju na miłe miejsce, gdzie możesz je zobaczyć.

Środki ochrony indywidualnej z orgonite

Każdy człowiek na świecie powinien mieć zapper lub co najmniej dostęp do zappera. Możesz dzielić jeden z rodziną, partnerem lub współlokatora oczywiście. Ale na dłuższą metę będziesz chciał samodzielnie. Zapper jest pierwszą linią obrony przed chorobą, że wszystkie procesy życia może rzucić na ciebie. Naprawdę! Jeśli grypy (może to być świń, ptaków lub rzeczywistych) chce pokonać ciebie, policzek zappera i przejdź do łóżka. Będzie dobrze! Nie mogę sobie wyobrazić życia bez zapper więcej. Twój telefon powinien mieć Minishield chip na to, zdecydowanie. I zaleca się nosić wisiorek orgonu lub wykonywania niektórych orgonite z tobą. To jest istotne zestaw w moim umyśle. Całe rzeczy jest wielki, ale powinno się po te najważniejsze są objęte gwarancją. Nie każdy jest urodzonym gifter, ale wieże w odległości 5 km od miejsca zamieszkania jest odpowiedzialny za własne i swojej rodziny życie boską!

Więc oto moja propozycja dla podstawowych zestaw orgonu :

12 orgonite wieży busters (lepiej 30) Możesz wziąć rough ” Dirty Harry „jedynki lub Slick Jimsjeśli chcesz wykańczającą do domu. Orgonite wisiorek na każdą osobę w gospodarstwie domowym. Mała jest w porządku! Orgonite minishield dla każdego telefonu komórkowego w użyciu. Co najmniej 1 HHG lub średnie / duże piramidy, co najmniej 1 orgonu zapper (standardowa , Silverado lub Eldorado ) na gospodarstwo domowe. Oczywiście, może się okazać później, że 12 TB jest naprawdę dopiero początek. Gdy zaczynasz gifting środowiska dowiesz się, jak jej zaspokojenia jest rozszerzenie strefy pozytywnych energii – wyzwolonej strefy – szersza, porusza się w koncentryczne okręgi z domu!

4 produkt (ów)

Pokazać                                                   10                                                                  16                                                                  30                                                                  Wszystko                                          na stronie

Odpowiedzi: 3 to “Jak zacząć.???”

  1. katerina404 said

    Zenobiusz jest sklep z tymi orgonitami, chembusterami pod tym linkiem (link mogący być ponowna podstawą do zamknięcia tym razem tego bloga usunąłem). Wybór duży, a każdy jakby ma inny skład i odrobinę inne działanie. Co ja mam wybrać dla siebie? Naprzeciwko nas w niedużej odległości jest budynek, na którym lokatorzy z wspólnoty mieszkaniowej zamontowali sobie na dachu jakieś urządzenie i mój mąż mówi, że to jest nadajnik telefonii komórkowej. Stale coś przy nim grzebią i ciagle uzupełniają go o nowe elementy. To pewnie zakłóca w jakiś sposób pole elektormagnetyczne. Tam, w tym sklepie pod linkiem wyżej są na takie urządzenia odpromienniki. Ale czy ja muszę kupić każdy z tych wszystkich rodzajów? I drugie pytanie dotyczy osób z rozrusznikiem serca, czy taki orgonit im nie szkodzi, w sensie, czy nie zakłóca lub nawet neutralizuje tego rozrusznika? Czy jeżeli kupię np taki duzy orgonit do ogródka, to mogę mieć jeszcze w domu taki malutki osobisty orgonit i który wówczas wybrać? A z kolei, jeśli nie zamówię tego dużego do ogródka, to co najlepiej wybrać, aby mieć optymalna ochronę? Doradź mi, bo ja mam w tej chwili tyle spraw na głowie, że nie mam siły, ani czasu, żeby nad tym się zastanawiać. Tym bardziej, że tych urządzń jest tam trochę, ale te opisy mnie przerosły. Jak czytam o jednym, to chciałabym go mieć, a za chwilę drugi i też chciałabym go mieć i właściwie każdy bym chciała, Ale wiadomo, że wszystkich nie kupię. Zwariować można. Nie wiem, czy lepiej kupić taki odpromiennik i zakopać go w ziemi, czy kupić mały chembmuster, aby chronił mnie i przy okazji sąsiadów przed promieniowaniem? I który jest najlepszy osobisty, taki mały do pokoju albo żeby go mieć stale przy sobie?

  2. katerina404 said

    A dlaczego mój komentarz się nie ukazał? A mało tego nie chcesz mi odpowiedzieć na pytanie, to znaczy nie chcesz mi pomóc? To taki z Ciebie katolik?

Skomentuj

 
